معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تاکنون بیش از 105 هزار یزدی در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند و رکورد تزریق روزانه واکسن در استان یزد شکسته شده است.
کد خبر: ۱۳۲۷۶۰۸

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین ازیزد، محمدرضا دهقانی با بیان این خبراظهارداشت: در روز گذشته 7 هزار و 239 دوز واکسن در استان یزد تزریق شده است و رکورد جدیدی در تزریق واکسن کرونا در یزد به ثبت رسید.

وی افزود: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، 144 هزار و 556 دوز واکسن در نوبت اول و نوبت دوم در استان تزریق شده واز ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، 105 هزار و 737 دوز واکسن در نوبت اول و 38 هزار و  819 دوز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت : واکسن های کرونا دو مرحله ای است و تزریق دوز دوم صرفا به دریافت کنندگان دوز اول تزریق می شود و تاکنون در استان یزد 105 هزار و  737 نفر در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند.

دهقانی با اشاره به واکسینه شدن60 درصد افراد بالای 60 سال گفت: در حال حاضر در سامانه تزریق واکسن کرونا برای متولدین ١٣۴٠ و قبل از آن امکان ثبت نام وجود دارد.

وی تصریح کرد: افرادی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند و یا دُز اول واکسن از طریق فراخوان دریافت کرده‌اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها