معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از آغاز تزریق دوز دوم واکسن ایران - کوبا در یزد در قالب فاز 3 مطالعات بالینی این واکسن خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۹۵۷۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، دکتر محمد رضا دهقانی گفت : مرحله دوم تزریق واکسن پاستور - کوبا در قالب فاز سوم مطالعات بالینی این واکسن از صبح امروز در یزد آغاز شده است.

وی افزود: این واکسن در مرحله اول برای سه هزار نفر در یزد تزریق شده بود که با بررسی هر کدام از موارد، هیچ کدام عارضه جدی ناشی از تزریق واکسن نداشتند و این افراد مرحله (دوز) دوم واکسن خود را از امروز و بر اساس پیامکی که به آنها ارسال می‌شود، دریافت خواهند کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: افراد برای تزریق دوز دوم منتظر پیامک باشند که در آن روز و تاریخ و ساعت مشخص می شود و بدون هماهنگی به مرکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

دهقانی تصریح کرد: بیش از هفت هزار نفر در یزد برای شرکت در فاز سوم مطالعات بالینی واکسن پاستور - کوبا ثبت نام کرده بودند که ۳ هزار نفر از آنان واکسن دریافت کردند.

در حال حاضر ۲۹۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند

از این تعداد، ۷۷ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند در شبانه روز گذشته، ۵۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان پذیرش شدند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها