ممنوعیت فعالیت تالارهای خرم‌آباد از ۱۶ تیر

فرماندار خرم‌آباد گفت: تالارهای پذیرایی این شهرستان به دلیل شرایط قرمز شیوع کرونا از ۱۶ تیرماه جاری به مدت یک هفته مجاز به فعالیت نیستند.
کد خبر: ۱۳۲۴۷۲۶
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: جعفر طولابی افزود: از این تاریخ برگزاری هرگونه مراسم در تالارها به اشکال مختلف به مدت یک هفته ممنوع است و ادامه فعالیت پس از آن منوط به تصمیم جدید این ستاد خواهد بود.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر تنها واحدهای صنفی گروه یک با شرایط مربوطه مجاز به فعالیت هستند.

طولابی بیان کرد: راهی جز تشدید محدودیت‌ها و رعایت بیشتر پروتکل‌ها وجود ندارد و در این راستا نیازمند همکاری عموم مردم برای گذر از موج پنجم کرونا هستیم.
 
فرماندار خرم آباد اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی کرونا، در شهرهایی با وضعیت قرمز، به جز گروه‌های شغلی شماره یک مابقی اصناف باید تعطیل شوند، ضمن اینکه تردد بین شهری و بیرون استانی کنترل و از ورود خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری شود.
 
طولابی با تاکید بر تشدید محدودیت‌ تردد در راه‌های منتهی به آرامستان‌ها، از عوامل انتظامی خواست با جلوگیری از ورود خودروها به آرامستان‌، در صورت مشاهده تخلف، جریمه‌های پیش‌بینی شده را اعمال کنند.
 
فرماندار خرم آباد عنوان کرد: همایش‌ و مسابقات ورزشی باید مطابق دستورالعمل کرونا تعطیل شود و تورهای سیاحتی و گردشگری نیز از انجام هرگونه اقدام در این حوزه‌ها خودداری کنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها