مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد خبر داد:

پلمب 1057 واحد صنفی در مشهد طی‌3 ماه

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با بیان این که ۱۱۱ هزار و ۲۷۹ بازرسی‌ از واحدهای صنفی مشهد طی سه ماه اول امسال صورت گرفته است، اظهار کرد: ۱۰۵۷ واحد صنفی نیز در این خصوص پلمب شده‌ است.
کد خبر: ۱۳۲۴۱۱۰

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، امیر دلداری اظهار کرد: تعداد گشت‌های مشترک صورت گرفته با تعزیرات ۴۸ گشت، اداره اماکن مشهد ۲۴۴۶ گشت و با مراکز پنجگانه بهداشت ۲۴۴۰ گشت بوده است.

وی بیشترین آمار تخلف را مربوط به گران‌فروشی دانست و گفت: ۱۳۰۴ فقره فرم تخلف در زمینه گران‌فروشی ثبت شده است، گزارش تخلف در خصوص درج نشدن قیمت ۸۱۹ فقره، تقلب ۲۱۳ فقره، کم فروشی ۱۶۳ فقره و دیگر تخلفات از جمله  رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی ۹۳ فقره بوده است.

دلداری ادامه داد: بیشترین میزان تخلفات، مربوط به صنف نانوایان بوده است، به دلیل شایعه‌ مبنی بر گران شدن نان، برخی نانوایی‌ها به صورت خودسر اقدام به گران کردن نان کردند در حالی که مصوبه‌ای مبنی بر گران کردن نان نداشتیم.

وی اظهارکرد: درخصوص آمار شکایات مردمی از ابتدای سال ۱۲۶۰ فقره شکایت کتبی ثبت شده است، از این تعداد رضایت 650 شاکی جلب شده و میزان دو میلیارد و ۸۶۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال پول به این شاکیان برگشت شده است. ۳۴۰ پرونده نیز تنظیم شده که رضایت شاکی به هردلیلی جلب نشده و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات فرستاده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها