رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس در البرز:

ما در ایران و جهان عزت و شرافت خلق کردیم

حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهدای هفتم تیر و شکرگزاری حضور سرنوشت ساز مردم در انتخابات ریاست جمهوری که در مسجد جامع کرج با حضور خانواده معظم شهدای ترور برگزار شد، گفت: آنچه ما به خاطرش انقلاب کردیم امروز وجود دارد و این همان انقلاب ما است و انقلاب ما که امام فرمودند انفجار نور بود و این جمله به معنای واقعی بیان شد و اغراق نیست.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۶۱
به گزارش جام جم آنلاین البرز، در این مراسم دکتر حاجی بابایی در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای 7 تیر، به ویژه سالار شهیدان دکتر بهشتی اظهار داشت: حضور شما در این جا نشان دهنده زنده بودن انقلاب است. آن چه ما به خاطر آن انقلاب کردیم، هنوز وجود دارد، چون انقلاب هنوز زنده و پرحرارت است.

ایشان افزود: قبل از انقلاب آمریکا نماد انسان دوستی، صاح، تمدن و .... بود. دلیلش هم این بود اسلامی که در برابر این آمریکا تعریف شده بود، با آمریکا و حقوق بشرش تناقضی نداشت. امام (ره) این اسلام را اسلام آمریکایی می دانستند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) آمد و اسلام اهل بیت را معرفی کرد. اسلام عاشورا و کربلا را آورد. دنیا هم در برابر این اسلام کم آورد. این اسلام تمام دروغ های آن ها را آشکار کرد. اسلام نابی که امام معرفی کرد، چهره آمریکا را برای مردم جهان روشن کرد.
ایشان در ادامه گفت: به همین خاطر آمریکا و تمام کشورهای دست نشانده آن جنگی را به ما تحمیل کردند. این جنگ در مرزها بود، اما این جنایتکارها در خیابان های شهرهای ایران هم جنگی دیگر راه انداختند. در آن زمان هم جنازه از جبهه ها می آوردند و هم از کوچه و خیابان مردم شهدای جنگ و شهدای ترور را تشییع می کردند. جنگی همه جانبه بر علیه ملت ایران راه انداختند.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه اسلام امروز در مقابل آمریکا ایستادگی کرد، اظهار داشت: در برابر تمام این نامردمی ها، اما ملت ایستاد. با تمام قوا ایستادگی کرد. کلی شهید داد و عقب نشینی نکرد.
ایشان در ادامه گفت: روزی با آمریکایی ها با تفنگ ام یک نبرد می کردیم، اما امروز ما قدرتی باور نکردنی داریم. ما عزت و شرافت خلق کردیم. حقوق بشر آمریکایی رسوای عالم شد. مردم ایرا ن قابل تقدیر هستند.
ایشان در پایان افزود: در این روزها ما دو جور آدم داریم. جناح ها را کنار بگذاریم. این آدم ها یا انقلابی هستند و یا نیستند. انقلابی کسی هست که حاضر است خودش را فدای اسلام، مردم و ایران کند. غیر انقلابی کسی است که اسلام و انقلاب را فدای خود و خانواده اش می کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها