فرمانده انتظامی چرداول خبر داد

دستگیری عامل تیراندازی در چرداول

معاون عملیات انتظامی استان ایلام گفت: در طول یک ماه گذشته بیش از ۲۵ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ثبت شده است
کد خبر: ۱۳۲۳۲۶۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛علی جمالوندی اظهار کرد: مردم استان ایلام در طول یک ماه گذشته ۲۵ هزار و ۱۹۵ بار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و خواستار نیاز پلیسی در حوزه‌های مختلف شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تماس ۷ هزار و ۵۲۷ تماس آنها عملیاتی و در راستای رسیدگی به موضوعاتی همچون نزاع و درگیری، سرقت و … بوده است.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام ادامه داد: تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۱ تماس با ارائه مشاوره‌های انتظامی پاسخ داده شده و تعداد ۳ هزار و ۵۴۷ تماس بی مورد و غیر قابل پیگیری بوده است.

وی تصریح کرد: تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس را دارد و همچنان خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت اجتماعی هستیم.

جمالوندی گفت: پلیس، سامانه تلفنی ۱۱۰ را با هدف خدمات رسانی سریع‌تر و بهتر، ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی کرده است و می‌طلبد شهروندان با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها