اگر اهل سفر و خوش‌گذرانی باشید حتما به این مساله واقف هستید که کیفیت اقامتگاه و کیفیت سفر رابطه مستقیم دارند. اگر طبیعت‌گرد باشید برای لذت بردن از سفر خود نیازی به اقامتگاهی با امکانات ویژه ندارید؛ شاید حتی گذراندن شب در یک چادر زیر سقف آسمان از اقامت در لوکس‌ترین ویلاها یا هتل‌ها برایتان جذاب‌تر باشد
کد خبر: ۱۳۲۲۷۸۲
 
 
امکان رزرو 5 اقامتگاه لوکس شمال از طریق سایت اجاره ویلا هومسا
 
اما گروهی از افراد هستند که به ریزترین نکات در زمان اجاره ویلا توجه می‌کنند و در واقع کیفیت امکانات اقامتگاه بخش عمده‌ای از لذت سفر را برایشان رقم می‌زند. در این مقاله قصد داریم 5 مورد از لوکس‌ترین ویلاهایی که در شمال کشور از طریق هومسا قابل رزرو هستند را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.
 
ویلا لوکس با معماری مدرن در رامسر

این ویلای سه خوابه لوکس با معماری مدرن در منطقه شیرود در سه کیلومتری رامسر واقع شده است. این ویلای لاکچری دارای استخر روباز با آب گرم و روف‌گاردن است.

این ویلا در  نزدیکی قلعه مارکوه، دریاچه سد میجران، جنگل دالخانی، ساحل دریای خزر و بلوار معلم رامسر است. این اقامتگاه با کد 23277 در سایت هومسا قابل رزرو است.

ویلای استخردار لاکچری رامسر
 
 
امکان رزرو 5 اقامتگاه لوکس شمال از طریق سایت اجاره ویلا هومسا
 

این ویلای سه خوابه با کلیه امکانات دارای استخر روباز تابستانی، استخر سرپوشیده آبگرم، میز بیلیارد، اتاق خواب های مستر،کلبه سنتی، تاب، حیاط محوطه‌سازی و گلکاری شده در فاصله 300 متری ساحل واقع شده است.

این اقامتگاه در نزدیکی مجموعه دهکده ساحلی و پلاژ شهرداری رامسر قرار دارد که یکی از نقاط تفریحی مهم شهر رامسر است. هم‌چنین امکان برگزاری تولد و مراسمات خانوادگی نیز در این ویلا وجود دارد. این ویلا با کد 23464 در هومسا ثبت شده است.

برای اجاره ویلا در رامسر از هومسا فقط کافی‌است اقامتگاه‌های رامسر را در هومسا جستجو کنید و با توجه به برنامه سفر و بودجه خود را رزروتان را انجام دهید.

ویلای لوکس جنگلی در متل قو

این ویلای لوکس جنگلی که در شهر متل قو قرار دارد، دارای 5 اتاق خواب است. چشم‌انداز زیبای جنگل که از تراس و استخر قابل مشاهده است از ویژگی‌های  بی‌نظیر این اقامتگاه است. استخر سرپوشیده ویلا هم در فصول سرد و هم در فصل تابستان قابل استفاده است. هم‌چنین ویوی جنگل از داخل استخر لذت اقامت در این ویلا را صد چندان می‌کند. جکوزی، میز پینگ پنگ و بیلیارد، آلاچیق، باربیکیو و سرویس خواب‌های مستر از دیگر امکانات این ویلای لوکس هستند. این ویلا با کد اقامتگاه 15232 در سایت هومسا قابل رزرو است. هم‌چنین برای اجاره رزانه ویلا در متل قو می‌توانید سایر اقامتگاه‌های این شهر را در هومسا جستجو کنید و بهترین گزینه را با توجه به بودجه موردنظرتان رزرو کنید.
 
 
ویلا استخردار لوکس در بندر انزلی
 
 
امکان رزرو 5 اقامتگاه لوکس شمال از طریق سایت اجاره ویلا هومسا
 

این ویلای 200 متری که 3 اتاق خواب دارد در شهر بندر انزلی واقع شده است. استخر بزرگ و لوکس، وان، میز بیلیارد، فوتبال دستی، سیستم صوتی با کیفیت، تردمیل، حیاط فضاسازی شده با آلاچیق از امکانات ویژه این اقامتگاه است. برای رزرو این ویلا کافی است کد 25033 را در هومسا جستجو کنید. هم‌چنین می‌توانید برای اجاره ویلا در بندر انزلی نام این شهر را در باکس جستجو هومسا وارد کنید و از میان موارد نمایش داده شده بهترین گزینه را با توجه به شرایط سفرتان رزرو کنید.

 ويلاى لوكس استخردار ساحلى پنج ستاره سرخرود
 
 
امکان رزرو 5 اقامتگاه لوکس شمال از طریق سایت اجاره ویلا هومسا
 

این ویلای تریپلکس با 4 خواب مستر در منطقه سرخرود مازندران واقع شده است. همه‌ی اتاق خواب‌ها مجهز به اسپیلت هستند و سیستم گرمایش از کف در تمامی نقاط ساختمان حتی در استخر و سرویس‌ها موجود است. این ویلا دارای سه سالن پذیرایی به همراه تلویزیون اسمارت و سیستم صوتی پیشرفته است، هم‌چنین استخر آب گرم با تصفیه بیست و چهارساعته، جکوزی و حمام ترکی از دیگر ویژگی‌های این ویلای لوکس است. این ویلا دو تراس بزرگ با نشیمن و ویو عالی به همراه آلاچیق شاهنشین دارد که آرامش بی‌نظیری برای مهمانان فراهم می‌کند. سالن بیلیارد، فوتبال دستی، میز پینگ‌پنگ، میز چوبی تخته نرد از سرگرمی‌های ویلا برای مهمانانان است. حیاط ویلا جای پارک 3 ماشین را دارد. فقط با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دریا برسید. هم‌چنین فاصله تا مرکز شهر تنها پنج دقیقه است. این ویلای لوکس با کد 18353 در هومسا قابل رزرو است.
 
چرا باید از هومسا ویلا اجاره کنیم؟  

هومسا سامانه آنلاین رزرو و اجاره آنلاین ویلا، سوئیت و اقامتگاه است که از حاشیه‌ی خزر تا خلیج فارس؛ هزاران واحد اقامتی را با کیفیت‌های متفاوت و رنج قیمتی گوناگون در اختیار گردشگران ایرانی و خارجی قرار می‌دهد. این سامانه علاوه بر اینکه پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب را برای مسافران به کاری ساده تبدیل نموده، کمک بزرگی برای میزبانانی که قصد اجاره اقامتگاه خود را دارند محسوب می‌شود. امکان اجاره راحت اقامتگاه و کسب درآمد بیشتر مزیت اجاره اقامتگاه برای میزبانان است.

هم‌چنین تیم پشتیبانی هومسا به طور مداوم از ابتدای رزرو تا انتهای اقامت همراه مهمانان است تا در صورت نیاز به مشکلات آن‌ها پاسخگو باشند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها