پورشه ۹۱۱ GT3 جدید یکی از سریع‌ترین و لذت‌بخش‌ترین مدل‌ها در تاریخ این خودروی اسپرت افسانه‌ ای محسوب می‌شود؛ اما این نسخه تمرکز بسیار زیادی روی پیست دارد و به همین دلیل راحتی را قربانی کرده است. حال اما پورشه برای کسانی که خواهان همهٔ قابلیت‌های GT3 در کنار راحتی بیشتر هستند، مدل جدید GT3 تورینگ را ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۱۵۷۳

به گزارش جام جم آنلاین، این دومین باری است که پورشه نسخه تورینگ را برای GT3 ارائه می‌کند و دقیقاً مثل مدل قبلی، این تورینگ جدید هم تمام قدرت GT3 را با راحتی بیشتری در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری GT3 تورینگ با نسخهٔ معمولی، حذف بال بزرگ عقب و جایگزینی آن با یک اسپویلر مخفی است که به‌صورت خودکار بیرون می‌آید.

دیگر تغییرات بیرونی اما جزئی هستند و به مواردی مثل قاب نقره‌ای‌رنگ پنجره‌ها، اسپویلر جلوی همرنگ بدنه، سر اگزوزهای نقره‌ای‌رنگ و نشان زیبای GT3 Touring در سپر عقب محدود می‌شوند.

در داخل GT3 تورینگ هم به‌صورت استاندارد تودوزی چرمی بیشتری ارائه شده که شامل روکش چرمی مشکی در قسمت بالایی داشبورد می‌شود.

غیر از این موارد اما GT3 تورینگ هیچ تفاوت دیگری با نسخهٔ معمولی ندارد که این یعنی در اینجا هم همان پیشرانهٔ ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی با ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌شود.

برای انتقال این نیرو هم گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ دوکلاچه قابل انتخاب است. وزن تورینگ با گیربکس دستی ۱۴۱۸ کیلوگرم و با گیربکس اتوماتیک ۱۴۳۵ کیلوگرم اعلام شده است.

GT3 تورینگ با گیربکس دستی ظرف ۳.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که گیربکس دوکلاچه این زمان را به ۳.۲ ثانیه کاهش می‌دهد.

حداکثر سرعت نیز نسبت به نسخهٔ معمولی بدون تغییر مانده و ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت برای نسخهٔ دستی و ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت برای نسخهٔ اتوماتیک است. پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ اواخر امسال با قیمت پایهٔ ۱۶۱ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

معرفی پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ، راحتی بیشتر در قبال حذف بال عقب (+عکس)

معرفی پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ، راحتی بیشتر در قبال حذف بال عقب (+عکس)

معرفی پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ، راحتی بیشتر در قبال حذف بال عقب (+عکس)

معرفی پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ، راحتی بیشتر در قبال حذف بال عقب (+عکس)

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها