مرسدس GLA45 در برابر آئودی RS Q3

درگ گلوله‌های کوچک اما داغ! (عکس و فیلم)

پورشه ۹۱۱ توربو S یکی از سریع‌ترین خودروهایی است که می‌توان خرید. در هر نسل، پورشه راهی برای بهبود پرفورمنس این خودرو پیدا می‌کند و جدیدترین نسل آن با کد ۹۹۲ نشان‌دهندهٔ اوج توانایی‌های این شرکت آلمانی است؛ بنابراین، اگر ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ در برابر توربو S قبلی یعنی ۹۹۱.۲ قرار گیرد چه خواهد شد؟ روی کاغذ پاسخ این سؤال را می دانیم اما در دنیای واقعی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ کارواو در جدیدترین درگ خود می‌خواهد پاسخ این سؤال را بدهد.
کد خبر: ۱۳۱۰۵۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ سال گذشته معرفی شد و به‌عنوان جایگزین توربو S نسل ۹۹۱.۲ به بازار آمد.

بسیاری از منتقدان به ‌اندازهٔ بزرگ‌تر و ظاهر بروز شدهٔ نسل جدید انتقاد دارند اما در ارقام دیوانه‌کنندهٔ پرفورمنس این قاتل هایپرکارها هیچ بحثی نیست.

درگ پدر و پسری پورشه ۹۱۱ توربو S

توربو S جدید به یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری تخت توئین توربو مجهز است که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

این موتور به یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه متصل شده تا نیروی خود را به هر چهارچرخ برساند. این ماشین با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲.۶ ثانیه، به طرز دیوانه‌واری در خط مستقیم سریع است.

تا همین چند وقت پیش، توربو S نسل ۹۹۱.۲ یکی از سریع‌ترین خودروهای بازار محسوب می‌شد زیرا به لطف پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری تخت توئین توربوی خود با ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور و همین‌طور گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه، ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسید.

به همین دلیل است که پیشرفت بی‌نظیر ۹۱۱ توربو S از نسلی به نسل دیگر خیره‌کننده است و دیدن آن در مسیر درگ بسیار چشمگیر خواهد بود زیرا پیشرفت سریع خودروهای پرفورمنس مدرن را نشان می‌دهد.

تعداد بازدید : 86

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها