به گزارش جام جم آنلاین، ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ سال گذشته معرفی شد و بهعنوان جایگزین توربو S نسل ۹۹۱.۲ به بازار آمد.
بسیاری از منتقدان به اندازهٔ بزرگتر و ظاهر بروز شدهٔ نسل جدید انتقاد دارند اما در ارقام دیوانهکنندهٔ پرفورمنس این قاتل هایپرکارها هیچ بحثی نیست.

توربو S جدید به یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری تخت توئین توربو مجهز است که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
این موتور به یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه متصل شده تا نیروی خود را به هر چهارچرخ برساند. این ماشین با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲.۶ ثانیه، به طرز دیوانهواری در خط مستقیم سریع است.
تا همین چند وقت پیش، توربو S نسل ۹۹۱.۲ یکی از سریعترین خودروهای بازار محسوب میشد زیرا به لطف پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری تخت توئین توربوی خود با ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور و همینطور گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه، ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسید.
به همین دلیل است که پیشرفت بینظیر ۹۱۱ توربو S از نسلی به نسل دیگر خیرهکننده است و دیدن آن در مسیر درگ بسیار چشمگیر خواهد بود زیرا پیشرفت سریع خودروهای پرفورمنس مدرن را نشان میدهد.
منبع: پدال
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد