رییس جمعیت هلال احمر از ورود دو میلیون دوز واکسن به کشور تا چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۲۳۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ کریم همتی روز سه شنبه در یک گفت وگوی خبری گفت: در بحث واردات واکسن، چند هفته‌ای وقفه ایجاد شده بود و ان شاءالله در چند روز آینده بر اساس قول‌ها و اقدامات صورت گرفته و مبالغ واریزی به حساب شرکت‌های فروشنده واکسن، امیدواریم دو میلیون دز واکسن معتبر وارد کشور شود.

وی ادامه داد: همچنین امیدواریم در کنار زحمات عزیزان در وزارت بهداشت، بتوانیم در کنار سایر واکسن ها، شهروندان را با استفاده از واکسن‌های وارداتی و واکسن‌های معتبر تولید داخلی واکسینه کنیم تا بخشی از دغدغه‌های هموطنان گرامی در این زمینه رفع شود.

همتی گفت: جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که اگر طرف خارجی به تعهدات خود عمل کند بقیه واکسن‌های مورد نیاز را وارد کشور کند و با توجه به گروه‌های هدف هم از واکسن‌های تولید داخل و هم از واکسن‌های وارداتی استفاده می‌شود تا بتوانیم پوشش واکسیناسیون را به سطح قابل قبولی برسانیم.
 
در ضمن همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر و سایر ارکان دولت در این زمینه وجود دارد.
رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: قرار بود واکسن‌ها روز شنبه هفته جاری برسد، اما این اتفاق نیفتاد و امیدواریم امروز چهارشنبه بارگیری انجام گیرد و بزودی وارد کشور شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها