معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه ای استان بوشهر:

طرح توانمندسازي مهارتي عشاير با همکاری بسیج توسعه می یابد

معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با هدف ارتقاي سطح فرهنگ مهارتي، توليدي، خدمات رساني به خانوارهاي عشايري در زمينه اشتغال پایدار هکاری آموزش فنی و حرفه ای و بیسج عشایر استان بوشهر توسعه می یابد...
کد خبر: ۱۳۱۹۵۰۶

 

معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با هدف ارتقاي سطح فرهنگ مهارتي، توليدي، خدمات رساني به خانوارهاي عشايري در زمينه اشتغال پایدار همکاری آموزش فنی و حرفه ای و بیسج عشایر استان بوشهر توسعه می یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر ،پروین لیراوی زاده در نشست با فرمانده بسیج جامعه عشایر استان بوشهر ،اظهار کرد: مهارت آموزی به صورت نهادینه شده در بین جامعه عشایری توسعه خواهد یافت  زیرا ، عشایر قشر مولد و کم توقعی هستند و ثمره این اقدامات می‌تواند در زندگی آنها موثر باشد.

لیراوی زاده با بیان اینکه ما همیشه به دنبال تامین ظرفیت ها برای آموزش عشایر بودیم ،افزود: مهمترین زمینه اشتغال و تولید برای عشایر ارائه مهارت‌ها همراه با آموزش‌های علمی و تربیتی است که با همکاری بسیج جامعه عشایر این مهم محقق خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان بوشهر هم گفت: در راستای آموزش و نحوه ارائه خدمات به عشایر در ابتدا بین مسئول سازمان بسیج عشایری و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به امضا رسیده است که در راستای بومی‌ سازی نحوه آموزش‌ها، قرارداد همکاری در استان بوشهر  بین سازمان بسیج عشایری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به امضا رسید.

سرهنگ رضا حیدری راد اظهار کرد: در راستای اجرای این تفاهم نامه و هم‌افزایی بیش‌تر، طرفین ملزم به نیازسنجی و شناسایی رشته‌های مورد نیاز عشایر استان هستند که در این زمینه در روزهای آینده جلسات تخصصی بین دو مجموعه تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: قشر عشایر امروز اغلب نیازمندی‌های خود را از درون خود تولید می‌کنند و به مصرف می‌رسانند که اگر این موضوع به سایر قشرهای جامعه نیز تسری پیدا کند مشکلات اقتصادی کشور تا حدود بسیار زیادی برطرف می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها