دورهمی انتخاباتی مدیران رسانه استان بوشهر به میزبانی ارشاد

نبض رسانه در آستانه انتخابات

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر؛

برگزاری اولین جلسه هیئت نظارت بر امور آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد

با حضور عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، پروین لیراوی زاده معاونت آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی، اعضای هیئت نظارت  ، شهربانو جلالی رئیس کانون آموزشگاه های آزاد،وروسای انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد شهرستانها ،اولین جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۱۴۰
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالمجید دراهکی مدیرکل با حضور در اولین جلسه هیئت نظارت بر امور آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان در سال جاری،و درابتدای سخنانش به موضوع انتخابات پرداخت وگفت: هم اکنون در برهه ای حساس هستیم که چشم تمام دنیا به کشور اسلامی مان دوخته شده است و حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده پایداری ملت ایران بر ارزش های انقلاب اسلامی است و نخستین رسالت ما در انتخابات حضور در انتخابات وانتخاب فرد اصلح است .
دراهکی در ادامه افزود:انتخاب باید آگاهانه ،مدبرانه ،آزادنه ومسئولانه ودرحین حال فعالانه باشد.
وی گفت :در مبحث انتخابات باید دارای سه نگاه باشیم نگاه پیش نگر ،نگاه پیش وار و نگاه پیشران ،درنگاه پیش نگر باید تفکر دهه ای  باشیم ،هر جوان دانش آموز ،دانشجو  ونخبه را باید بصورت کلاسیک وآکادمیک آموزش سیاسی دهیم چرا که توسعه سیاسی نیازمند تربیت سیاسی است .
درنگاه پیش وار اول با جهاد تبیین شروع می کنیم در حقیقت تبیین قابلیت ها ظرفیت ها، دستاوردها ی ملی چراکه جنگ امروزه جنگ شناختی و ترکیبی است و به اصطلاح جنگ روایت هاست.دومین کار برپایی خانه های گفتگو ،کرسی های آزاد اندیشی است که نقش شما مدیران در این میان نقشی عملیاتی است و حضور هر جوان و مهارت آموز وهرنفر به منزله یک پیام است اینجاست که با گفتار ،رفتار وکردارمان پیام حضوررابه جامعه ارسال می کنیم .
ودرنگاه آخر که نگاهی پیشران است مقام معظم رهبری فرموده اند:جوانان ،نخبگان موتور پیشران ومحرکه ایران اسلامی هستند .ایشان تأکید می‌کنند که جوان نخبه ایرانی پاره تن کشور است و باید آنان رادرتصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها شرکت بدهیم تا در کنار انتخاب امتداد انتخاب داشته باشیم .
دراهکی در ادامه سخنانش از کلیه مسولان،موسسین،مدیران ومربیان بخش خصوصی خواست تا برای سربلندی وعزتمندی ایران عزیز همانگونه که دراین مسیر هستیم با اتحاد و اتفاق حضور پررنگ خود و جامعه مهارتی را در روز انتخابات داشته باشیم .
 
در ادامه جلسه دراهکی از فعالیتهای صورت گرفته آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای بخش خصوصی استان، قدردانی کردوگفت:  درنظـام نویـن آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سعی شده است ارائه آموزش های مهارتی بــا هدایــت و به کارگیــری قابلیــت هــای بخــش خصوصــی بــا هــدف تربیت منابع انسانی ماهر به آموزشـگاه هـای فنـی و حرفـه ای آزاد محول شود.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر نقش آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای را در تربیت نیروهای کار ماهر و متخصص مهم ارزیابی کرد و با اشاره به صنعتی بودن استان بوشهر و تقاضای زیاد بنگاه‌های اقتصادی استان به نیروی ماهر، خواستار بکارگیری تکنولوژی های جدید برای ارائه خدمات آموزشی نوین و تربیت منابع انسانی بر اساس نیاز بازار کار شد.
 
در این جلسه به ۲۹مورد درخواست موسسین آموزشگاه ها در خصوص ایجاد شعبه، تشکیل گروه آموزشی ، نقل مکان جغرافیایی آموزشگاه ،واگذاری مجوز و تخلفات منتسب به آموزشگاه ها، تمدید پروانه تأسیس،رسیدگی و نتیجه رای اعضای هیئت مصوب گردید.
 
در پایان جلسه، عبدالمجید دراهکی مدیرکل از حضور به موقع اعضای هیئت نظارت و ارائه نکته نظرات مطلوب در جهت تحقق اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ارائه آموزشهای باکیفیت به اقشار مختلف استان تشکر و قدردانی و برای تلاشگران حوزه مهارت آموزی استان آرزوی صحت و سلامتی نمود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها