سفیر یمن در سوریه در سخنانی تأکید کرد که هم اکنون کشورش به پای ثابت و فعالِ محور مقاومت در منطقه تبدیل شده و نقشی تعیین کننده در صحنه درگیری ها در برابر قوای استکبار ایفا می کند.
کد خبر: ۱۳۱۹۲۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، «عبدالله صبری» سفیر یمن در سوریه در سخنانی تأکید کرد که کشورش اکنون به پای ثابت و فعال محور مقاومت در منطقه تبدیل شده است.

صبری در ادامه افزود: «آنچه که ملت یمن را از دیگر ملت‌ها متمایز می‌کند، توانایی و آمادگی این ملت برای مقابله با تحریم‌ها و موانعی است که پس از کمک‌هایش به ملت فلسطین و ایفای نقش فعال در معادلات منطقه‌ای تحمل می‌کند».

پیش‌تر «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تصریح کرده بود: «مقاومت فلسطین شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد».

الحوثی به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه علیه صهیونیست‌ها گفت: «بدون شک شکست‌های بیشتری در انتظار صهیونیست‌هاست. ما نبرد اخیر غزه را دنبال کردیم و به خوبی دیدیم که مقاومت فلسطین چگونه به مواجهه با صهیونیست‌ها پرداخت. در نهایت خداوند متعال پیروزی را از آن فلسطینیان خواهد کرد و آنها این دشمنِ جنایتکار را نابود خواهند ساخت». در واقع می‌توان گفت که رژیم صهیونیستی علیرغم برخورداری از حمایت‌های ایالات متحده آمریکا از مقاومت شکست خورد.

وی افزود: «ساقط شدن رژیم صهیونیستی و نیز حامیان آن حتمی است و هیچ شکی در آن نیست. ما دیدیدم که رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از حمایت‌های بین‌المللی به ویژه از سوی آمریکا، انگلیس و عادی سازان روابط، چگونه طعم تلخ شکست را چشید».

رهبر جنبش انصارالله یمن یادآور شد: خودِ اسرائیلی‌ها نیز اذعان می‌کنند که در این دور از نبردها در غزه این مقاومت بود که به پیروزی دست یافت. تداوم حمایت‌ها از مقاومت فلسطین یک مسأله بسیار مهم است. فلسطینیان در هر دور از نبردها با رژیم صهیونیستی قدرتمندتر از گذشته می‌شوند.

سید عبدالملک الحوثی همچنین ادامه داد: علیرغم اینکه نبرد شمشیر قدس پایان یافت، اما باید بگویم که نبرد نهایی همچنان ادامه دارد و چالشی به نام رژیم صهیونیستی همچنان باقی است. ملت یمن از مقاومت فلسطین حمایت به عمل می‌آورد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها