عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده بابل:

راهبرد جریان انقلاب «افزایش خدمات‌رسانی» است

عضو هیئت رئیسه مجلس، بسترسازی برای افزایش خدمت رسانی در کشور را راهبرد جریان انقلاب دانست.
کد خبر: ۱۳۱۸۲۷۸

به گزارش جام جم آنلاین مازندران علی کریمی فیروزجایی  با بیان اینکه اتحاد و وحدت نیروهای جریان انقلاب رمز مانای اعتلا و سرعت بخشی به روند خدمت رسانی در کشور است، افزود: مهم‌ترین نیاز و درخواست مردم از مسئولان حل چالش‌ها و مشکلات اساسی کشور است.

 

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: جریان انقلاب در این انتخابات با انسجام و وحدت حداکثری علاوه بر تحقق مشارکت پرشور مردم، دنبال نمایش عزم و اراده کامل برای پیشبرد اهداف انقلاب به سمت شکوفایی و تحول است.

 

نماینده مردم بابل با اشاره به خیز بلند جریان انقلاب برای ایجاد شور انتخاباتی در کشور خاطرنشان کرد: راهبرد اساسی جریان انقلاب دست یابی به قله‌های آرمانی پیشرفت وتحول در گام دوم است.

 

این مسئول پارلمانی با تاکید بر اهمیت قوه مجریه یادآور شد: قوه مجریه قلب و موتور محرکه کشور در مسیر پیشرفت و آبادانی است.

 

کریمی فیروزجایی مشکل اساسی کشور در مقطع کنونی را فقدان انگیزه و اراده لازم برای بستر سازی و نیل به اهداف آرمانی انقلاب به دلیل وادادگی و انفعال بخشی از دست اندرکاران اجرایی دانست وافزود: با حضور جریان انقلاب در قوه مجریه خون جدیدی به بدنه فعال کشور برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تزریق خواهد شد.

 

عضو خانه ملت با تاکید بر ضرورت هم افزایی و انسجام ملی در پیشبرد اهداف کلان کشور گفت: بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های گوناگون کشور برای حل چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اولویت اساسی برای جریان انقلاب است.

 

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم با انتقاد از تلاش برخی از عوامل سیاسی و رسانه‌ای برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم خاطر نشان کرد: دلسرد کردن مردم نسبت به آینده روشن انقلاب گام نهادن در مسیر دشمنان است.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: تحقق آرمانهای بی بدیل انقلاب در گام دوم نیازمند اراده‌های ایمانی و بسترسازی فرهنگی است.

 

کریمی فیروزجایی مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی دانست وافزود: حضور بانشاط مردم در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی واقتصادی ضامن تحقق آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها