معترضان خشمگین در بیانیه ای علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو مانند یک سیاستمدار فاسد اسرائیل را بی امان به سمت هرج‌ومرج سوق می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۱۶۸۷۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، رسانه‌های صهیونیستی شامگاه شنبه در گزارش‌هایی اعلام کردند که صدها معترض خشمگین در برابر سکونتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس تجمع کرده و علیه او شعار سر می‌دهند.
صهیونیست‌ها که اکنون علاوه بر درد فاسد بودن مقامات عالی رتبه خود طعم شکست در مقابل مقاومت فلسطین را نیز چشیده‌اند، در این اعتراضات خواستار استعفای نتانیاهو و بیرون راندن او از منظومه سیاسی این رژیم شدند.
به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، در بیانیه صادر شده از سوی طیف‌ها و سازمان‌های مختلف شرکت کننده در این تظاهرات تأکید شد: «نتانیاهو مانند سیاستمداری که در پایان راهِ فساد خود است، اسرائیل را بی وقفه به سمت هرج‌ومرج سوق می‌دهد. بار دیگر ثابت شد که نتانیاهو برای اسرائیل یک خطر است و هیچ خط قرمزی برای خود ندارد».
در متن این بیانیه همچنین آمده است: «هر هفته که می‌گذرد بیشتر به این نتیجه می‌رسیم، فردی که دست به اقدامات تبهکارانه می‌زند برای منصب نخست‌وزیری ما مناسب نیست، چرا که این نگرانی وجود دارد او برای پیشبرد منافع خود از منافع ملی بهره‌گیرد».
گفتنی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس قبل از آغاز آتش بس با نوار غزه، در نامه نگاری با مقامات مصر و آمریکا شدیداً خواستار آن شده بود تا هرچه زودتر درگیری ارتش این رژیم با نوار غزه پایان پذیرد؛ اقدامی که اگرچه در نهایت محقق شد و حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی را متوقف شد اما عملاً عرصه سیاسی در داخل اراضی اشغالی را بر نتانیاهو تنگ‌تر کرد.
از این پس نتانیاهو علاوه بر پرونده‌های فساد خود و همسرش و ناتوانی در تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی باید با لکه ننگ شکست در برابر مقاومت و شکستن ابهت پوشالی گنبد آهنین ارتش صهیونیستی در مقابل حملات موشک‌های کم‌تر توسعه یافته حماس و جهاد اسلامی آن‌هم در فضای سیاسی چالش برانگیز رژیم صهیونیستی دست و پنجه نرم کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها