رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به استقرار پلیس از ساعات ابتدای آغاز طرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی استان، گفت: دوربین های هوشمند نیز تخلفات را ثبت می کنند.
کد خبر: ۱۳۱۵۱۱۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اینکه با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت ترددی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه در محورهای ورودی استان گیلان اجرایی شده است، اظهار کرد: این طرح تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در محورهای ورودی به استان گیلان اعمال خواهد شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مختلفان، افزود: از ساعات ابتدای اجرای این طرح مأموران پلیس راه گیلان در مبادی ورودی استان مستقر هستند.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه علاوه بر حضور فیزیکی پلیس، دوربین‌های جاده‌ای استان گیلان نیز برای اجرای این طرح فعال بوده و تخلفات را ثبت خواهند کرد.

وی از هموطنان خواست تا محدودیت‌ها را رعایت کرده و از سفر به استان گیلان پرهیز کنند، گفت: مأموران پلیس راه ابتدا با تذکر لسانی از هموطنان می‌خواهند که به شهرهای خود بازگردند در صورت اصرار هموطنان به سفر آنها را جریمه خواهند کرد.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه جریمه ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان است، افزود: وسایط نقلیه عمومی و ناوگان باربری، خودورهای امدادی و انتظامی شامل منع تردد نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تردد خودورهای بین شهری نیز مشمول این طرح می‌شوند، گفت: خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای نارنجی و زرد ممنوع است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها