از ماه آینده و با هدف الگترونیکی نسخه های پزشکی

حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه شدگان روستایی ادامه می‌یابد

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: فاز دوم الکترونیکی سازی نسخ پزشکی در آذربایجان غربی، حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه شدگان روستایی است، مردم نسبت به کلاهبرداری‌ها با عناوین کارت هوشمند بیمه باشند.
کد خبر: ۱۳۱۴۶۳۵

به گزارش جام جم آنلاین آذر بایجان غربی ، فریده جعفری ضمن اشاره به حذف نسخه کاغذی دفترچه‌های بیمه شدگان روستایی ، تاکید کرد: در ادامه حذف چاپ دفترچه‌های بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، اینبار بیمه شدگان صندوق روستایی نیز به جای دفترچه از برگه مشخصات دفترچه دریافت می‌کنند و مردم توجه کنند که برای اجرای این طرح هیچ تماس تلفنی و یا پیامکی از سوی این اداره کل با مردم انجام نمی‌شود.

وی از سودجویی برخی از افراد از نام بیمه سلامت برای کلاهبرداری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح الکترونیکی و حذف دفترچه‌های کاغذی برخی از افراد سودجو با برقراری تماس و یا ارسال پیامک به بیمه شدگان اقدام به کلاهبرداری کرده و مبالغی را برای صدور کارت بیمه سلامت یا کارت هوشمند بیمه درخواست می‌کنند که ادعای این افراد کذب است.

جعفری در ادامه خاظر نشان کرد: تمامی خدمات بیمه‌ای این اداره توسط ادارات بیمه سلامت و دفاتر نمایندگی و پیشخوان‌ها انجام می‌گیرد و مردم نسبت به درخواست‌های واهی و غیرواقعی چنین افرادی هوشیار باشند.

وی عنوان کرد: از خرداد ماه امسال بیمه شدگان صندوق روستایی نیز به جای دریافت دفترچه کاغذی به صورت گذشته  صرفا از برگه مشخصات دفترچه استفاده خواهند کرد که با این اقدام تمامی نسخه‌نویسی‌ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و نسخ کاغذی کاربردی نخواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها