هدفون بی سیم Beats Flex گوش هایی خوش رنگ و زیبا هستند که با طراحی کابل دور گردن عرضه شده اند. آنها یک طراحی ساده، راحت و سبک دارند و مشخصات صدای باس سنگین، آنها را برای ژانرهایی با صدای بی نظیر مناسب می کند. می توانید از آن ها برای تمرینات ورزشی متوسط استفاده کنید، زیرا از پایداری کافی برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۰۵

بررسی هدفون  بی سیم Beats flex

هدفون بی سیم Beats Flex  گوش هایی خوش رنگ و زیبا هستند که با طراحی کابل دور گردن عرضه شده اند. آنها یک طراحی ساده، راحت و سبک دارند و مشخصات صدای باس سنگین، آنها را برای ژانرهایی با صدای بی نظیر مناسب می کند. می توانید از آن ها برای تمرینات ورزشی متوسط استفاده کنید، زیرا از پایداری کافی برخوردار هستند. همچنین این نکته را باید یادآور شد که طول عمر باتری این هدفون به اندازه کافی بوده و می تواند برای استفاده در یک روز کامل، مناسب باشد. بنابراین می توانید از آن ها برای گوش دادن به موسیقی های دلخواه خود استفاده کنید.

این هدفون های بی سیم و زیبا را می توانید از فروشگاه تهران اسپیکر تهیه کرده و از کیفیت ساخت و عملکرد آن اطمینان داشته باشید. علیرغم آن که این هدفون ها فاقد ویژگی هایی همچون EQ هستند، اما با این حال می توانند کیفیت صوتی مناسبی را ارائه نمایند.

طراحی ساده اما زیبا
بررسی هدفون  بی سیم Beats flex
Beats Flex طراحی زیبا و ساده ای دارد که شباهت زیادی به نمونه قبلی سری خود دارد. آنها یک کابل گردن دارند که ظاهری کمی اسپرت تر به آنها می دهد. با این حال، هدفون بی سیم Beats Flex  قلاب گوش ندارند. می توانید این هدفون های کارآمد را در چهار نوع رنگ متناسب با سبک خود انتخاب کنید که به رنگ های سیاه، زرد، خاکستری و آبی عرضه شده است.
همچنین وزن این هدفون، 0.04 پوند می باشد که آن را به هدفونی سبک و راحت تبدیل کرده است. آنها خیلی در گوش شما فرو نمی روند و کابل تعبیه شده در گردن، به هیچ وجه خسته کننده نیست. با این حال، بهتر است برای ایجاد تناسب و مهر و موم مناسب، از ایرتیوب مطابق با گوش خود و موجود درون جعبه استفاده کنید.
ضمن آنکه طرح کنترل در این هدفون بسیار مناسب و کاربرپسند است. یک نوار دکمه در سمت چپ کابل گردن قرار دارد که به شما امکان می دهد میزان صدا را تنظیم کنید. در کنار آن یک دکمه چند منظوره قرار دارد که با یک بار فشار دادن، می توانید صدای خود را پخش یا مکث کنید. اگر می خواهید دستیار صوتی را فعال کنید، دکمه را نگه دارید تا صدای هدفون را بشنوید.

تناسب مناسب هدفون
بررسی هدفون  بی سیم Beats flex
می توان گفت که این هدفون بی سیم Beats Flex  قابل حمل است. این امکان وجود دارد که آنها را جمع کنید تا به راحتی در کیف شما جای گیرد. ضمن آنکه از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. آنها از سیلیکون و پلاستیک ساخته شده اند که باعث انعطاف پذیری زیاد در آنها می شود و به اندازه کافی دوام دارند تا در برابر ضربات مقاومت لازم را داشته باشند. اما توجه داشته باشید که این هدفون ها در برابر آب و گرد و غبار به طور کامل مقاوم نیستند.
از سویی دیگر باید اشاره کرد که هدفون Beats Flex هدفون پایداری است. در حالی که آنها قلاب گوش ندارند، اما به محض رسیدن به یک مهر و موم خوب در گوش شما چندان حرکتی نخواهند داشت. ضمن آن که با چهار ایرتیوب در اندازه های مختلف ارائه می شوند تا به شما کمک کنند تا بهترین تناسب را داشته باشید. می توانید برای بهره مندی از این هدفون با طراحی بی نظیر، از طریق فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر اقدام کنید.

کیفیت صدای هدفون

Beats Flex دارای نمایه صدای باس سنگین است که برای ژانرهای پر سر و صدا مانند هیپ هاپ مناسب است. البته میزان صدای سه گانه آنها کمتر مورد تأکید قرار می گیرد. ضمن آنکه هدفون بی سیم Beats Flex  دارای سازگاری پاسخ فرکانس برجسته ای است و با مهر و مومی مناسب، با هر بار استفاده از آنها، می توانید باس و سه برابر مطلوبی را تحویل بگیرید.
Beats Flex از دقت باس خوبی برخوردار است. در سراسر دامنه تأکید زیادی شده است که ممکن است برخی از کاربران ترجیح دهند، به ویژه برای ژانرهای پرتحرک تر مانند EDM بسیار مناسب است.  دقت میانی این هدفون ها نیز خوب است. برخی از تأکیدات زیاد، از محدوده باس تا پایین متوسط ​​ادامه دارد که باعث می شود ترکیب ها کمی به هم ریخته به نظر برسند. اما اواسط میانه نیز کاملا متعادل است. همچنین دقت سه برابر در این هدفون ها قابل قبول است.
به کسانی که کیفیت صوتی مناسب را بیش از هر چیزی در هنگام خرید هدفون مد نظر دارند، باید اشاره کنیم که هدفون بی سیمBeats Flex  افت های بسیار خوبی دارد. دامنه تا میانه کاملاً متعادل است. اوج در سطح متوسط ​​وجود دارد که باعث می شود صدای آواز و سازهای موسیقی صدای خشن و سخت را ایجاد کند. ضمن آنکه عملکرد تحریف هارمونیکی وزن مناسب است. همه دامنه ها در محدوده قابل قبول هستند که باعث تولید صوتی تمیز و خالص می شود.

جداسازی صدا در هدفون

Beats Flex از عملکرد مناسبی در جهت ایزوله صدا برخوردار است. این هدفون ها می توانند سر و صدای میان برد مانند صداهای محیط کار را به خوبی ایزوله کنند و میزان قابل توجهی از سر و صدا را کاهش دهند. از همین روست که می توانید به سادگی این هدفون های سبک و راحت را هنگام فعالیت های روزانه خود همراه داشته باشید.
ضمن آنکه عملکرد نشت هدفون بی سیمBeats Flex  فوق العاده است. اگر در دفتر کار می کنید، حتی اگر با صدای زیاد به موسیقی و پادکست های خود گوش می دهید، افراد اطراف شما نمی توانند صدای شما را بشنوند. ضمن آنکه میکروفون یکپارچه از کیفیت ضبط متوسطی برخوردار است و صدای شما برای کسی که در آنسوی خط است، قابل درک خواهد بود.
باید اضافه کنیم که قابلیت کنترل نویز میکروفون نیز قابل قبول است و می تواند حتی در محیط هایی با سر و صدایی متوسط، به سادگی صدای شما را از صدای محیط اطراف جدا کند. این می تواند برای کسانی که تصمیم دارند از این هدفون حین فعالیت های روزمره کاری استفاده کنند، بسیار مناسب باشد. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و اطمینان از اصالت آن، از تهران اسپیکر به صورت آنلاین خرید کنید.
 
عملکرد و دوام باتری هدفون
بررسی هدفون  بی سیم Beats flex
عملکرد باتری هدفون بی سیمBeats Flex  قابل قبول است. عمر باتری این هدفون ها 11 ساعت است و فقط در بیش از یک ساعت کاملاً شارژ می شوند. Beats ویژگی شارژ سریع را در این هدفون قرار داده است، بنابراین با شارژ 10 دقیقه ای 1.5 ساعت به شما امکان پخش می دهد.
این هدفون دارای یک برنامه همراه بسیار محدود است. می توانید مکث خودکار را که هنگام برداشتن آنها از گوش خود فعال می شود، روشن و خاموش کنید. همچنین می توانید پاسخ تماس خودکار را فعال یا غیر فعال نمایید. همچنین باید اشاره کنیم که هدفون Beats Flex از سازگاری بلوتوث مناسبی برخوردار است.

آنها اتصال چند دستگاه یا NFC ندارند. با این حال، از تراشه W1 برخوردارند، بنابراین می توانید به راحتی آنها را با دستگاه های Apple متصل کنید. ضمن آنکه در حالی که آنها تاخیر صوتی بالایی در رایانه دارند، تأخیر آنها در iOS و Android بسیار کمتر است که برای پخش ویدئو مناسب می باشد.

هدفون بی سیمBeats Flex  یک انتخاب مناسب خواهد بود که می توانید پیش از تهیه آن، اطلاعات جامع تری را نیز از طریق کارشناسان تهران اسپیکر دریافت کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها