به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان؛ حمیدرضا کرم وند افزود: خوشبختانه این موضوع بیانگر آن است که سامانه ۱۲۲ در بین مردم استان نهادینه شده و مشترکین و هم استانی ها می توانند هم افزایی بیشتری با این سامانه داشته باشند.
وی ادامه داد: شیفت های سامانه را فعال تر نموده و اپراتورهای سامانه را آموزش مجدد داده ایم تا از نظر تخصص و تعهد به جایگاه مطلوبی در این بخش برسیم.
کرموند ادامه داد: از هم استانی ها تقاضامندیم همچنان ارتباط خود را با این سامانه حفظ نمایند، به خصوص در حال حاضر که ویروس کرونا به شکل های جهش یافته گوناگون در کشور شیوع پیدا کرده است بهتر است که مراجعات حضوری کمتر شده و همه درخواست های خود در حوزه آب و فاضلاب را از طریق این سامانه پیگیری نمایند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: پس از تماس هر مشترک با سامانه یک کد رهگیری به تلفن همراه این مشترک ارسال می گردد تا از طریق این کد رهگیری بتوانند درخواست خود را پیگیری نمایند.