مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال اینکه 17 میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۹۵ دستگاه وسیله نقلیه در جاده‌های این استان تردد کردند.
کد خبر: ۱۳۰۹۱۵۹

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان، مهدی خضری با اشاره به اینکه 17 میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۹۵ دستگاه وسیله نقلیه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین  امسال در جاده‌های این استان تردد کرده اند،اظهار داشت: یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۷۲ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان اصفهان وارد و یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۴۲ دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌های این استان خارج شده‌ و بقیه آن مربوط به تردد داخل استانی است.

وی افزود: تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۱۰۵ و ۱۲۲ درصد افزایش یافته ‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان  تصریح کرد: در سیزدهمین روز از فروردین امسال ۷۱۷ هزار و ۷۶ مورد تردد خودرو در جاده‌های این استان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹۳ درصد افزایش یافته است و در این روز ۵۱ هزار و ۵۱۳ خودرو وارد استان شده و ۵۷ هزار و ۹۷۴ خودرو خارج شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها