فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس در ایام تعطیلات نوروز بصورت روزانه و مستمر با بیش از ۳۸۰ گشت مختلف در حوزهای گوناگون اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در حال تامین امنیت شهروندان است.
کد خبر: ۱۳۰۸۳۶۰

به گزارش جام جم آنلاین ایلام سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، گفت: پلیس در ایامی که بیشتر مردم در تعطیلات نوروزی بسر می برند با تمام توان و قوا، امنیت و آرامش را برای شهروندان فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش پلیس در راستای حفظ جان و مال مردم است، اظهار داشت: در ایام نوروز شهروندان باید به توصیه های پلیس توجه کنند و چنانچه قصد خروج از منزل را دارند از استحکام منزل از لحاظ امنیتی اطمینان حاصل کنند.

فرمانده انتظامی ایلام از تلاش های  شبانه روزی و ایثارگری های کارکنان نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت در جاده ها در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد

وی ادامه داد: کارکنان پلیس امنیت عمومی در طول یک سال گذشته با رصد پلیسی و انجام اقدامات خاص ، موفق به شناسائی و انهدام هشت باند قاچاق سلاح و مهمات، کشف۷۳۷ سلاح جنگی و شکاری و دستگیری ۲۱۸ اراذل و اباش شده اند.

سردار القاصی مهر افزود: کشف چهار میلیون ماسک قاچاق، کشف بیش از چهار میلیون لوازم پزشکی قاچاق و  ۵۵ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از چرخه توزیع از اقدامات خوب پلیس اقتصادی در این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی ایلام به تلاش های پلیس استان در حوزه راه های برون و درون شهری اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با استفاده از تمام توان و به کارگیری حداکثری کارکنان و استقرار کارشناسان مجرب در معابر ، خیابان ها و تقاطع های پر ترافیک موفق به کاهش ۸۰ درصدی تصادفات و فوتی و کاهش ۲۱ درصدی تصادفات جرحی در معابر درون شهری شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: در ایام تعطیلات نوروز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از حوادث جاده ای،شیرینی این ایام را به کام خود و خانواده تلخ نکنند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها