رئیس جمهور روسیه خطاب به بایدن:

سلامت باشی! / قاتل، دیگران را قاتل می‌خواند

رئیس جمهور روسیه در پاسخ به اظهارات همتای آمریکایی خود، برای وی آرزوی سلامتی کرده و گفت: آمریکایی‌ها خود را در آینه نگاه کنند تا قاتل واقعی را ببینند.
کد خبر: ۱۳۰۸۱۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، در پی اظهارات جنجال برانگیز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در خصوص دخالت ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا و همچنین دادن لقب قاتل به وی، رئیس جمهور روسیه به این اظهارات بایدن واکنش نشان داد.

پوتین در سخنرانی امروز خود و در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت: در خصوص اظهارات همتای آمریکایی من، همانطور که وی اشاره کرد، شخصیت ما کاملاً آشنا است. چه پاسخی می‌توانم به وی بدهم؟ تنها می‌توانم به او بگویم: سلامت باشی! برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. قاتل کسی است که دیگران را قاتل می‌خواند.

وی همچنین در خصوص قاتل قلمداد شدن از سوی بایدن، گفت: هر کسی چهره خود را در سیمای دیگران می‌بیند. آنها باید در مورد آنچه هستند، فکر کنند.

رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: وقتی ما ملل دیگر را مورد بررسی قرار می‌دهیم، در تاریخ هر ملتی رخدادهای بسیار سخت، ناراحت کننده و خونین وجود دارد. اما زمانی که ما مردم و دولت‌های دیگر را مورد ارزیابی و قضاوت قرار می‌دهیم، دقیقاً مانند نگاه کردن (به خود) در درون آینه است. ما همواره تجسمی از خودمان را در آینه می‌بینیم.

پوتین همچنین تاکید کرد که آمریکا باید منافع روسیه را در نظر بگیرد.

رئیش جمهور روسیه تاکید کرد: آمریکا و رهبر این کشور، در مجموع به دنبال داشتن رابطه با ما هستند اما تنها در آن بخش‌ها و حوزه‌هایی که منافع خودشان تامین می‌شود. اگرچه آنها فکر می‌کنند که ما شبیه یکدیگر هستیم اما ما مردم متفاوتی هستیم. ما ژن، فرهنگ و مسائل اخلاقی متفاوتی از یکدیگر داریم. آنها باید علیرغم تمام تلاش‌های خود برای نادیده گرفتن توسعه ما، با این موضوع کنار بیایند. فارغ از تحریم‌ها و سایر آزارها، آنها باید با این موضوع کنار بیایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها