رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد

11 مورد جدید مبتلا به کرونا

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ایلام از موفق ترین استان های کشور در بحث ارائه خدمات به بیماران کرونا بوده است.
کد خبر: ۱۳۰۷۶۲۴

به گزارش جام جم انلاین ایلام،  قاسم جان بابایی در جلسه ویدئو کنفرانس به منظور بررسی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در عرصه خدمت مردم اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است که در دوران شیوع بیماری کرونا به شایستگی شاهد خدمات ارزشمند آن بودیم.

وی افزود: استان ایلام هم در اربعین حسینی به شایستگی خدمات دهی به زائران را مدیریت و هم در دوران شیوع کرونا کارنامه‌ای درخشان داشته و به عنوان یک الگو در کشور شناخته شده است.

جان بابایی ادامه داد: مردم شریف استان ایلام دین بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند زیرا مرزبان خوبی برای مملکت بودند و در دوران جنگ مردمان شریف این دیار برای دفاع از وطن بسیج شدند.

وی اظهار کرد: ما در کنار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام هستیم که بتوانیم بخشی از مشکلات و چالش‌ها و نیازمندی‌های این استان را رفع کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از توجه ویژه معاون درمان وزارت بهداشت در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌های حوزه درمان استان ایلام گفت: محرومیت استان به دلیل عقب ماندگی‌هایی که از گذشته وجود داشته، مشهود است و تلاش مجموعه علوم پزشکی استان به رفع نارسایی‌ها و نیازمندی‌های استان در حوزه سلامت معطوف شده است.

محمد کریمیان افزود: یکی از نیازهای ضروری استان راه اندازی مرکز آنژیوگرافی است که در حال حاضر محل جانمایی و راه اندازی این مرکز آماده شده و دستگاه آن نیز در حال وارد شدن به استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها