آخرین اخبار جهان ورزش را اینجا در جام جم آنلاین بخوانید.
کد خبر: ۱۳۰۶۸۰۹

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار جهان ورزش در رسانه های مختلف جهان است:

*دو شرکت کننده کرونایی در رقابت های سورتمه سواری آلاسکا باعث واکنش های شدید مقامات محلی شدند. هر ساله در آلاسکا رقابت های متعدد سورتمه سواری با سگ در آلاسکای آمریکا انجام می شود. اما اخیرا یکی از این رقابت ها به شدت با انتقاد مواجه شده چرا که دو شرکت کننده کرونایی در این رویداد شرکت کردند. مسئولان نهاد فرمانداری آلاسکا به سرعت به این قضیه وارد کردند و جرایم سنگینی برای مسئولان برگزاری مسابقه در نظر گرفتند.

 

*مسابقات آزمایشی و جام جهانی ژیمناستیک که قرار بود با حضور ورزشکاران خارجی به میزبانی توکیو برگزار شود، لغو شد. محدودیت سفر ورزشکاران خارجی به این رقابت ها باعث این تصمیم شده است.

 

 

*در مالاخووکای روسیه رقابت هایی خطرناک در حال برگزاری است. این رقابت های زمستانی چند مرحله دارد، ابتدا شرکت کنندگان روی برف می دوند، سپس مسافتی را اسکی می کنند و در نهایت در یک دریاچه نیمه یخ زده شنا می کنند. این رقابت ها برای افرادی که بدنشان عادت به دمای پایین ندارد بسیار خطرناک است و در موارد متعددی باعث ایست قلبی می شود.

 

 

*مسئولان برگزاری رقابت های المپیک در نهایت تصمیم گرفتند مراسم حمل مشعل المپیک را که از شهر فوکوشیما آغاز می شوند بدون حضور تماشاگران برگزار کنند. این تصمیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کروناست.

 

*استقبال چندهزار نفری از نواک جوکوویچ در کشورش صربستان چشم ها را خیره کرد. هزاران نفر ضمن استقبال از مرد شماره یک تنیس جهان که به تازگی قهرمان تنیس اوپن استرالیا شده مراسم آتش بازی راه انداختند. تلویزیون صربستان این مراسم را به دلیل همه گیری کرونا یک فاجعه قلمداد کرد.

 

*فرزند رییس جمهور بلاروس یعنی ویکتور لوکاشنکوف از سوی کمیته بین المللی المپیک به عنوان رییس کمیته بین المللی بلاروس به رسمیت شناخته نشد. در واقع صلاحیت پسر رییس جمهور بلاروس رد شده است. او همچنین حق سفر به المپیک 2021 را هم ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها