نبرد برادران مک‌لارن روی پیست درگ؛

«سنا» در برابر «۷۶۵LT» (+فیلم و عکس)

آشنایی با مک لارن ۷۶۵LT هنسی؛

جانوری با ۱۰۰۰ اسب بخار! (+عکس)

هنسی پرفورمنس بیشتر به خاطر تیونینگ محصولات مشهور آمریکایی شناخته می‌شود اما این شرکت این بار دست روی مک لارن ۷۶۵LT گذاشته است.
کد خبر: ۱۳۰۶۳۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، به عنوان بخشی از برنامه‌های آتی شرکت، هنسی این هیولای بریتانیایی را به قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری خواهد رساند.

این تغییر چشمگیر باعث می‌شود شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۷۶۵LT به ۲.۱ ثانیه برسد که واقعاً خارق‌العاده است.

با پرداخت ۲۴۹۵۰ دلار می‌توانید فیلترهای هوای بهتر و ECU با برنامه‌ریزی جدید را دریافت کنید. این خودرو همچنین به سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و روغن‌های ضروری این پکیج مجهز شده است.

این تغییرات برای بخش فنی بوده و باقی مواد بیشتر به بخش تزئینات مربوط می‌شوند که شامل نشان‌های HPE1000 هنسی برای بدنه می‌باشد. همچنین یک پلاک شماره‌دار روی داشبورد و پیشرانه نیز وجود دارد.

به عنوان یادآوری باید گفت مک لارن ۷۶۵LT از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۵۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند.

این نیرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته به چرخ ها فرستاده شده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

همین عملکرد به‌صورت استاندارد نیز بسیار خوب است اما جان هنسی می‌گوید: قدرت ۷۶۵LT جدید به‌صورت فابریک کمتر از حد واقعی اعلام شده است. ما آن را در داینو تست کرده و به قدرت حدود ۷۶۵ اسب بخار در چرخ های عقب رسیدیم. به این ترتیب قدرت واقعی آن در حالت استوک حدود ۸۶۵ اسب بخار می‌باشد.

جانوری با ۱۰۰۰ اسب بخار! (+عکس)

جانوری با ۱۰۰۰ اسب بخار! (+عکس)

جانوری با ۱۰۰۰ اسب بخار! (+عکس)

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها