حوادث البرز؛ قتل

قصد ازدواج داشت، کشتمش

گــزارش پزشــکی قانونی کافی بود تــا راز قتــل بعد از چنــد ماه فاش شــود و دختر جوان که تصور می شــد بــر اثر مصــرف موادمخــدر اوردوز کــرده، قربانی خیانــت پســر مــورد علاقــه اش شــده بــود. قاتــل کــه فکــر می کــرد همــه چیــز تمام شــده خــود را بــرای ازدواج بــا دختــر دیگری آمــاده می کــرد که خــون دختر جوان گرفتــارش کرد و دســتگیر شــد.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۷۴
ه گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم،قاتــل کــه فکــر می کــرد همــه چیــز تمام شــده خــود را بــرای ازدواج بــا دختــر دیگری آمــاده می کــرد که خــون دختر جوان گرفتــارش کرد و دســتگیر شــد. وی در بازجویی ها ســعی می کــرد از بیــان حقیقت فــرار کند اما وقتی با دلایل پلیسی روبرو شــد، زبان به اعتراف باز کرد و گفت: «نمی خواستم به ارتباطم با مقتول ادامه دهم امــا او مرا رها نمی کرد به همین دلیل مجبور به قتل او شــدم.» این هفته در پشــت صحنه یک جنایت این پرونده را در گفتگو با قاتل و رئیس پلیس آگاهی استان البرز بررسی کردیم.
 
قصد ازدواج داشت، کشتمش
مرا ببخشند، اعتیادم را ترک میکنم
خمــار اســت و نــای حــرف زدن نــدارد. خیلــی دوســت دارد زودتــر مصاحبه تمام شــود و به همین دلیل به پرســش ها جواب های کوتــاه می دهــد. بــه بخشــش اولیــای دم امیــد دارد و بــرای زندگی اش بعد از آزادی برنامه ریزی کرده است.
به چه اتهامی دستگیر شدی؟
قتل دختر موردعلاقه ام.
چرا او را کشتی؟
چون ول کن من نبود.
یعنی چه؟
مــن بــه او علاقــه نداشــتم امــا او اصــرار داشــت که بــا هــم ادامه بدهیم. می گفت باید به قولت عمل کنی و با هم ازدواج کنیم.
اگر به او علاقه نداشتی، چرا به او قول ازدواج دادی؟
اولش دوستش داشتم اما بعدا از او بدم آمد.
چرا؟
چون معتاد بود.
به نظر می رسد خودت هم معتاد باشی.
بله من هم معتادم.
پس مشکلت کجا بود؟
وقتــی معتــاد باشــی و بــا زن معتــاد هــم ازدواج کنــی می شــود قوز بالا قــوز و بایــد خــر ج مــواد او را هــم بدهــی. این طــوری آویزان همدیگر می شدیم.
هزینه مواد مقتول را تو می دادی؟
نــه اغلــب او مــواد می خریــد و بــه خانــه ام می آمــد و بــا هــم می کشــیدیم. می دانســتم ایــن ولخرجــی او تــا وقتــی اســت کــه ازدواج نکرده ایم.
چطور با هم آشنا شدید؟
در خیابــان او را دیــدم، شــماره رد و بــدل کردیــم و بــا هــم دوســت شــدیم و بعد از مدتی به هم علاقه مند شــدیم. خیلــی مهربان بود و همه کمبود محبت هایــم را در زندگی پر می کــرد. برایم جالب بود می دانست معتادم و ترکم نمی کرد. ســرانجام یک روز گفت او هم معتاد اســت. از آن روز هر چه پیــش می رفتیم علاقه ام بــه او کمتر می شــد تا اینکه یک روز دعوایمان شــد و بــه او گفتم دیگر ســراغ من نیاید و فراموشــم کند. بعــد درگیر شــدیم و او به حالــت قهر از خانه رفــت اما فــردا دوبــاره برگشــت و گفــت نمی تواند بــدون من باشد و هر کاری می کردم از زندگیا م نمی رفت.
اما در تحقیقات مشخص شــده به دلیل رابطه با دختر دیگری و افشای آن، دختر جوان را کشته ای.
فکر می کرد به او خیانت کرده و با دختر دیگری دوســت شــده ام و سر این موضوع هم هر روز درگیری داشتیم.
یعنی با دختر دیگری دوست نشده بودی؟
دوســت شــده بودم امــا خیانــت نکــرده بــودم. قبــل از اینکه با این دختر دوســت شــوم به رابطــه ام با مقتــول پایــان داده بودم اما او قبول نمی کرد. این مشــکل خودش بود. عشــق یک رابطه دوطرفه است و نمیتوان با اجبار با کسی بود.
چطور او را کشتی؟
یــک روز به خانــه ام آمــد و با هــم درگیــر شــدیم. عصبانی شــده و خفه اش کــردم. بعد بــرای اینکــه ردی از خــودم به جا نگــذارم به او مواد تزریق کــرده و با اورژانــس تماس گرفتــم و ادعا کردم اوردوز کرده است.
راز قتل چطور فاش شد؟
بعد از چند ماه پزشکی قانونی علت مرگ را مشخص کرد و ماموران دســتگیرم کردند. این بار دیگر راهی برای فرار نداشتم و مجبور شدم اعتراف کنم.
پشیمانی؟
در ایــن مــدت همیشــه عذاب وجدان داشــتم و چند بار خوابش را دیدم.
چرا خودت را معرفی نکردی؟
از مرگ میترسم.
حرف آخر ؟
امیــدوارم اولیــای دم مرا ببخشــند. قــول می دهــم دیگر سمت مواد نروم و زندگی ام را از نو بسازم.
 
نقش مخدرهای صنعتی در جنایت های خشن
محمدنادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز، اعتیاد به موادمخدر به خصوص مخدرهای صنعتی یکی از دلایل و ریشه های وقوع جرایم بـــه خـــصـــوص جـــرایـــم خشن در کشور است. این موادمخدر خطرناک گاهی باعث ایجاد توهم و قدرت کاذب در فرد شده و جنایت هایی هولناک را رقم می زند که قربانیان در برخی پرونده ها از بستگان نزدیک قاتل هستند. برای کاهش این جرایم درمان معتادان و ترک آنها یکی از راهکارهای کاهش آســیــب هــای اجـتـمـاعـی در جـامـعـه اســـت. متاسفانه در این قتل اعتیاد نقش پررنگی در وقوع آن دارد و دو جوان که باید با حمایت های خـانـواده هـایـشـان بـه سـمـت تــرک اعـتـیـاد و بازگشت بـه زنـدگـی سـالـم می رفتند، هـر روز بیشتر در بـاتـلاق اعـتـیـاد گـرفـتـار می شدند. خانواده ها باید توجه بیشتری به رفتار فرزندان نوجوان و جوان خود داشته و هر تغییر رفتاری از ســوی آنـهـا را جــدی بگیرند. افت کارکرد، رفتار تکانه ای و ناگهانی، رفتار اجباری و تکراری، پرخاشگری و بیقراری، نوسانات عاطفی و خلقی، بدبینی شدید به خصوص به خانواده، توهم و هذیان و گوشه گیری از عـوارض مـــخـــدرهـــای صـنـعـتـی اســــت که خـــانـــواده هـــا بــایــد بــه ایـــن تغییر رفتارها در فرزندان حساس بوده و آن را جدی بگیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها