شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان با همکاری عوامل نیروی انتظامی و سایر ارگانها در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۶۴
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، دکتر علی مدبر شهردار منطقه 8، ضمن اعلام خبر فوق افزود: با عنایت به نزدیکی به پایان سال و افزایش رونق بازار دستفروشان، شهرداری منطقه  8 با همکاری ارگانهای مختلف،  طرح ساماندهی دستفروشان در محدوده بازار تبریز را اجرائی می کند. آغاز طرح ساماندهی دستفروشان در منطقه تاریخی فرهنگی شهر

مدبر گفت: طی جلسه ای که با حضور فرماندار تبریز  برگزار شد، مقرر شد طرح ساماندهی دستفروشان محدوده مرکزی شهر با همکاری شهرداری منطقه 8، نیروی انتظامی و ارگانهای مختلف در معابر سطح حوزه اجرائی شده و با متخلفین برخورد خواهد شد.
 وی افزود: طی این طرح دستفروشان خیابان جمهوری به لاین دوم پیاده رو ها هدایت خواهند شد و لاین اول پیاده رو ها صرفا مختص عابرین پیاده خواهد شد و در کنار آن عوامل سدمعبر منطقه ۸ با تعریف محدوده استاندارد، مانع بساط گستری بیشتر دستفروشان خواهند شد.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به معضل دستفروشی در سطح این منطقه گفت: با عنایت به نزدیکی به سال نو، شاهد افزایش تعداد دستفروشان در محدوده مرکزی شهر هستیم که تا پایان سال و با همکاری ارگانهای مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان را اجرائی خواهیم نمود تا آرامش را در معابر سطح حوزه برقرار سازیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها