گرامیداشت روز پدر در ویژه‌ برنامه «دست در دست»

نادر سلیمانی مهمان ویژه‌برنامه «دست در دست» می شود

برنامه «دست در دست» به مناسبت میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر صبح پنجشنبه 7 اسفند در قالب یک ویژه‌برنامه 90 دقیقه‌ای میزبان مهمانان مختلفی از جمله بازیگر طنزپرداز کشورمان نادر سلیمانی خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۰۵۲۶۵
به گزارش جام جم آنلاین، در این قسمت از برنامه «دست در دست» که به دلیل همزمانی با مناسبت فرخنده ولادت حضرت علی (ع) پنجشنبه صبح حوالی ساعت 10:30 صبح روانه آنتن خواهد شد، علاوه بر گپ و گفت شنیدنی سیاوش عقدایی مجری برنامه با نادر سلیمانی، میثم درویشیان‌پور دیگر طنزپرداز کشورمان نیز به اجرای استندآپ کمدی می‌پردازد.

همچنین گفتگو با یکی از پدران فعال در کادر درمان کشور در دوران کرونا که علاوه بر مسئولیت پدر بودن با قصه‌ای خاص مدت‌هاست در سنگر مدافعان سلامت مشغول فعالیت است، بخش دیگر گفتگوهای این برنامه را تشکیل می‌دهد.

هادی حسن‌بیگی خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز با حضور در این قسمت از ویژه‌برنامه «دست در دست» به اجرای قطعاتی خواهد پرداخت. 

این برنامه با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در سراسر کشور در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.

گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور، رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، علیرضا بدیع، مریم سعادت، علیرضا مسعودی، ناهید امیریان  و .. بوده است.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود و به مناسبت روز پدر پنجشنبه صبح ساعت 10:30 پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها