تصمیم نمایندگان برای ارسال لایحه اصلاحی بودجه به کمیسیون تلفیق در صورت تصویب کلیات

جزئیات نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: نمایندگان در نشست غیرعلنی خود تصمیم گرفتند تا در صورت تصویب کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال 1400، این لایحه اصلاحی برای رسیدگی به کمیسیون تلفیق ارسال شود.
کد خبر: ۱۳۰۴۴۲۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه نحوه رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه سال 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و 6 نفر از نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون این موضوع مطرح کردند.
 
وی افزود: با توجه به این که آیین نامه داخلی مجلس راجع به نحوه رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه سکوت دارد، دو نکته در جلسه غیرعلنی مروز مطرح شد ابتدا این که ما این لایحه اصلاحی را لایحه بدانیم و نحوه رسیدگی همانند لایحه باشد، که خوب یک ماه به طور می‌انجامید و دوم این که آن را یک اصلاحیه بدانیم.
 
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر ما لایحه اصلاحی بودجه را به صورت یک لایحه بخواهیم مورد رسیدگی قرار دهیم حدود یک ماه وقت مجلس گرفته می‌شد که در نهایت نمایندگان تصمیم گرفتند لایحه اصلاحی بودجه سال 1400 به عنوان یک اصلاحیه در مجلس مورد رسیدگی قرار بگیرد.
 
ابوترابی خاطرنشان کرد: بر این اساس چنانچه لایحه اصلاحی بودجه 1400 در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شود، لایحه اصلاحی برای بررسی جزئیات به کمیسیون تلفیق ارسال شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها