اداره‌کل هواشناسی استان تهران با پیش‌بینی افزایش ۷ درجه‌ای دمای هوای پایتخت در ۵ روز آینده از احتمال وقوع بهمن خبر داد و اعلام کرد: با افزایش پایداری جو از اواخر وقت شنبه تا سه‌شنبه، در نواحی پرتردد شهری و نواحی صنعتی و غلظت آلاینده‌ها، کیفیت هوا نیز کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۳۰۲۰۳۴

به گزارش جام جم آنلاین از اعلام روز جمعه هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب (۴ و ۵-)، (۶ و۳-) (۸ و ۱-)، (۹ و ۰) و (۱۱ و ۱) درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم (نواحی غربی و جنوبی گاهی وزش باد ملایم تا متوسط) انتظار می رود.

امروز آسمان استان تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری و در مناطق شمالی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و در بعضی نقاط به ویژه ارتفاعات، بارش پراکنده با احتمال رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در نیمه جنوبی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید با احتمال باد و گرد و خاک موقتی انتظار است.

برپایه این اعلام، از جمعه تا یکشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد و در نواحی شمالی با افزایش موقت ابر و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما (و احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات مستعد) مورد انتظار است.

همچنین با افزایش پایداری جو از اواخر وقت شنبه تا سه‌شنبه، در نواحی پرتردد شهری و نواحی صنعتی افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

تهران و ورامین با هفت درجه و فیروزکوه با منفی ۱۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها