امروزه شیوه‌های غلط ضدعفونی موبایل، تبلت و سایر وسایل دیجیتال، باعث می شوند تا دستگاه ها در شرایط آسیب پذیری بیشتری قرار گیرند.  این موضوع  باعث شده تا مراجعه افراد برای تعمیر تلفن همراه و تبلت در مرکز شهر بیش از قبل باشد. 
کد خبر: ۱۳۰۱۲۳۴
خرابی ال سی دی های موبایل ها همچنان ادامه دارد!
رفت و آمد مردم در مراکز شهر به جهت امروزه یکی از علت های مهم ابتلا و شیوع ویروس کروناست. عواملی مانند خرابی موبایل و تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال دلیلیست بر این که روزانه هزاران نفر به مناطقی در شهر برای تعمیرات مراجعه می کنند.
 
اصلی ترین دلایل خرابی تاچ و LCD
 
پرچمدار ارجاع موبایل به تمام تعمیرگاه‌های دنیا، شکستن ال سی دی موبایل است. ضربه خوردگی، پرت شدن از ارتفاع، زمین خوردن، ماندن زیر وسایل سنگین در کیف شما، همگی از دلایل اعلام شده شکستگی ال سی دی گوشی است. البته صفحه نمایش های موبایل های هوشمند کنونی، تکنولوژی‌های مختلفی دارند.
 
صفحه نمایش های ال ای دی، آمو ال ای دی و سوپر آمو ال ای دی از تکنولوژی های جدید صفحه نمایش در موبایل ها هستند. ممکن است با شکستن صفحه نمایش به بخشی از آن مانند گلس آسیب رسیده باشد و ممکن است عمق شکستگی شما را مجبور به تعویض گوشی کند. این را باید یک تعمیرکار مشخص کند. حال بیایید به سراغ علت این شکستگی ها برویم و از آن جلوگیری کنیم.
 
در این بخش از گزارش، به بررسی مهم ترین دلایل خرابی تاچ و ال سی دی موبایل می پردازیم، و در پایان آن راه حل هایی ارائه خواهیم داد تا شما بتوانید با استفاده از خرابی موبایل و تبلت خودتون جلوگیری کنید.
 
خرابی ال سی دی های موبایل ها همچنان ادامه دارد!
 
فشار و ضربه خوردن تلفن همراه
 
در اکثریت تحقیقاتی که در 5 سال اخیر انجام شده است، متوجه شدیم که به غیر از ضد عفونی غیر اصولی، بزرگترین عامل خرابی موبایل فشار و یا ضربه بوده است. این موردی هست که خیلی از ما به صورت همیشگی با آن برخورد داشته ایم. این در حالیه که خیلی از افراد در هنگام خرید گارد و محافظ موبایل بیش تر به زیبایی ظاهری توجه می کنند. و خیلی اوقات غافل از این موضوع هستند که سلامت موبایل آنها تا چه حد با محافظ موبایل انتخابی تامین می شود.
 
آب خوردگی و ورود مایعات به داخل موبایل
 
یکی از دلایل مهم دیگر خرابی موبایل آب خوردگی و ورود مایعات و یا حتی رطوب بیش از اندازه است. در بسیاری از تعمیرات مربوط به گوشی iPhone برند اپل مشاهده شده که علت از کار افتادن قفل اثر انگشت (Fingerprint) ، آب خوردگی و یا رطوبت بالا علت از کار افتادن این قابلیت بوده است.
 

راه حلی برای جلوگیری از خرابی تاچ و ال سی دی موبایل

 
ممکن است خیلی از افراد بگویند که هر دستگاه دیجیتالی مانند موبایل عمر مخصوص به خود را دارد اما ما در این بخش راه حل هایی ارائه دادیم تا شما بتوانید با استفاده از آن عمر و سلامتی موبایل خود را افزایش دهید تا دیگر نیازی به تعمیر گوشی شما نباشد.
 

استفاده از گلس موبایل استاندارد LCD

 
همه ی ما در زمان خرید گوشی موبایل، با قیمت های مختلفی از گلس های موبایل مواجه شده ایم. و شاید برای خیلی از افراد کیفیت و استاندارد بودن گلس موبایل مهم نباشد. این در حالیست که گلس موبایل غیر استاندارد یکی از مهم ترین عامل های خرابی ال سی دی موبایل است. خیلی از گلس ها باعث تداخل در تاچ موبایل و در گذر زمان کاهش حساسیت تاچ موبایل خواهند شد. پس باید در انتخاب گلس استاندارد مناسب دقت کرد.
 
پیشنهاد می کنیم که اگر موبایل شما دارای صفحه منحنی هست در انتخاب گلس موبایل خود، حساسیت بیش تری به خرج بدید. و هزینه بیش تری بکنید. چرا که هزینه تعمیر تلفن همراه با ال سی دی منحنی بسیار بالاتر و قطعات آن ها کمیاب تر است.
 
خرابی ال سی دی های موبایل ها همچنان ادامه دارد!

استفاده از قاب و گارد محافظ استاندارد

 
همان طور که در بالا گفته شد، در زمان خرید گارد محافظ موبایل خیلی از افراد به جای این که به فکر حفظ امنیت و جلوگیری از آسیب تلفن همراه خود باشند، بیش تر به فکر زیبایی ظاهر موبایل خود هستند. انتخاب گارد و قاب غیر مناسب در خیلی اوقات باعث گرم شدن بیش از اندازه موبایل و خرابی باتری موبایل خواهد شد. پس در زمان انتخاب گارد موبایل به این موضوع نیز باید دقت کرد.
 
بسیاری از ما با وجود مراقبت هایی که انجام می دهیم باز هم به تعمیرات نیاز پیدا می کنیم. همه ی ما به دنبال یک جای مطمعن و حرفه ای می گردیم تا بتوانیم گوشی و لوازم الکترونیک خود را به آن ها بسپاریم. به شما پیشنهاد می کنم برای دریافت بهترین خدمات در تعمیرات گوشی و سایر لوازم دیجیتال به سایت آچارباز مراجعه کنید تا از خدمات اینترنتی آن ها استفاده کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها