ابرو یکی از مهمترین اجزای صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد. زیبایی و حالت ابروها کمک می‌کند چشم‌ها زیباتر به نظر برسند. به همین دلیل است که می‌گویند ابرو قاب صورت است. علاوه بر زیبایی ابرو از چشم‌ها در برابر عرق پیشانی و ... محافظت می‌کند.
کد خبر: ۱۳۰۰۱۸۹
کاشت ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ ؟
ممکن است به دلایل مختلف مثلا ژنتیک، سبک زندگی نادرست، آرایش زیاد، بیماری‌های هورمونی یا حادثه ابروها دچار ریزش شده و کم پشت شوند. در این صورت درمان های مختلفی مثل مزوتراپی، تاتو، میکروبلیدینگ و کاشت ابرو وجود دارد. اما کدامیک از این روش‌ها بهتر است؟ در این مقاله به مقایسه کاشت ابروی طبیعی و میکروبلیدینگ می‌پردازیم. دو روش پرطرفدار که نتایجی طبیعی و خوب دارند پس با ما همراه باشید.
 
میکروبلیدینگ چیست؟
 
میکروبلیدینگ یک روش مانند تاتو و میکروپیگمنتیشن است و با سوزن و رنگ‌های باکیفیت و طبیعی انجام می‌شود. اما این روش ظرافت بیشتری داشته و طبیعتر است. میکروبلیدینگ در سطح پوست انجام شده و مانند تاتو بعد از مدتی تغییر رنگ نمی‌دهد ولی ماندگاری نسبتا کمی بین 6 ماه تا یک سال دارد.
 
اهمیت رعایت اصول بهداشتی در میکروبلیدینگ
 
در تمام روش‌هایی که با سوزن و رنگ انجام می‌شود، علاوه بر تکنیک و زیبایی کار، رعایت اصول بهداشتی در مرکز ارائه خدمات و مراحل کار بسیار مهم است. میکروبلیدینگ نیز یکی از انواع تاتو است و اگر بهداشت رعایت نشود می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های خطرناکی مثل ایدز و ... شود.
 
معایب میکروبلیدینگ
 
یک ماه بعد از انجام میکروبلیدینگ ابرو باید ترمیم انجام شود که هزینه آن نیز جدا پرداخت می‌شود. در نهایت ممکن است رنگ پخش شده یا قسمت‌هایی از رنگ آن بریزد. هزینه انجام خدمات میکرو ابرو در مراکز حرفه‌ای نیز بالاتر از یک میلیون تومان برای هر بار است و شما بعد از 6 ماه تا یکسال نیاز به انجام دوباره میکروبلیدینگ خواهید داشت.
 
اگر رنگ استفاده شده از برند معتبری نباشد  در بهترین حالت بعد از چند ماه ابروهای شما پاک می‌شود و در بدترین حالت می‌تواند موجب عفونت یا آلرژی پوستی شود.
 
شما پس بعد از گذشت حدود 4 تا 6 سال هزینه‌ای برابر با کاشت ابروی طبیعی را پرداخت خواهید کرد. اما آیا نتیجه دائمی و راضی کننده خواهد بود؟ حداقل سال‌های سال باز هم باید این هزینه‌ها را پرداخت کنید.
 
کاشت ابرو چیست؟
 
در مقاله بهترین کلینیک کاشت ابرو صدف می‌خوانیم : " کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن فولیکول‌های مو از پشت سر برداشته شده و در ناحیه‌ای از ابرو که کم‌مو است، کاشته می‌شود. کاشت ابرو برای کسانی که از حجم موهای ابروی خود راضی نیستند یا به دلیل بعضی مشکلات دچار ریزش ابرو شده‌اند، مناسب است. به عنوان مثال کاشت ابرو مردانه و زنانه به افراد زیر توصیه می‌شود. "
 
در کاشت ابرو طراحی ابرو متناسب با صورت، کاشت گرافت ها درست در جهت خواب ابروها و طبیعی بودن نتیجه کار بسیار مهم است.
 
روش های مختلف کاشت ابرو
 
کاشت ابرو روش‌های مختلفی نظیر Fut،  Sut، Fue و... دارد. قدیمی ترین و در عین حال رایجترین روش بخصوص برای خانم‌ها کاشت ابرو به روش FIT است زیرا این روش بالاترین تراکم و بهترین نتیجه را به ابروها می‌بخشد زیرا فولیکول‌ها بدون آسیب  از بانک مو خارج سپس بررسی شده و مناسبترین فولیکول‌ها برای
کاشت انتخاب می‌شوند.
 
کاشت ابرو به روش fit
 
 در مقاله کاشت ابرو به روش fit کلینیک صدف می‌خوانیم : " کاشت ابرو به روش FIT یکی از رایج‌ترین روش‌های کاشت ابروست که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به ابروهایی زیبا و متراکم دست پیدا کنید. در کاشت ابرو به این روش گرافت‌های مو از ناحیه اهداکننده سر، معمولا پشت گردن و فاصله بین دو گوش، برداشت شده و سپس زیر میکروسکوپ جداسازی و آماده می‌شوند. در نهایت فولیکول‌های جداشده در ناحیه ابرو مطابق به مدل مدنظر شما کاشته می‌شود. کاشت ابرو به روش FIT با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و تقریبا ۳ تا ۶ ساعت به طول می‌انجامد. FIT یک روش غیرتهاجمی است و حداقل خطر و عوارض جانبی را به همراه دارد. "
 
کاشت ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ ؟
 
مزایای کاشت ابرو نسبت به میکروبلیدینگ چیست؟
 
کاشت ابرو در مراکز زیبایی و درمانی که تمامی امکانات پزشکی را دارند و پروتکلهای بهداشتی را رعایت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص انجام شده و هیچگونه خطری برای سلامتی شما نخواهد داشت.
نتیجه کاشت ابرو دائمی و طبیعی خواهد بود و نیازی به ترمیم ماهانه یا سالانه آن نخواهید داشت. فقط کافیست یک روز عمل را انجام دهید و دوران ریکاوری را به خوبی بگذرانید و از دستورات پزشک پیروی کنید سپس یک عمر از ابروهای خود لذت ببرید.
 
هزینه کاشت ابرو نسبت به میکروبلیدینگ کمتر است. شاید شما مبلغ پول بیشتری را بپردازید اما جمع هزینه‌های ترمیم میکروبلیدینگ در طول سال‌ها بیشتر از کاشت ابرو خواهد بود.
 
کاشت ابرو ظاهری طبیعی تر و بسیار پرتر خواهد داشت. به علاوه دیگر شما نگران پخش شدن رنگ، ریختن بخش‌هایی از ابرو و گرفتن وقت برای ترمیم ابروهای خود نخواهید بود.
 
بهترین کلینیک کاشت ابرو
 
در کاشت ابرو انتخاب کلینیک مناسب نیز بسیار مهم است. داشتن مجوز وزارت بهداشت، پزشک متخصص، تجربه بالا و موفق کلینیک، کادر حرفه‌ای، تجهیزات پیشرفته و ... همه و همه نکاتی هستند که در انتخاب کلینیک برای کاشت ابروی طبیعی باید به آنها دقت کنید. خوشبختانه کلینیک صدف تمامی این ویژگی‌ها را دارد به همین دلیل تمامی خدمات کاشت مو و ابروی این کلینیک دارای ضمانت نامه و بیمه نامه هستند. همچنین شرایط پرداخت اقساط برای زیباجویان عزیز فراهم است.
 
اگر قصد انجام کاشت ابرو را دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره 021-27437 با کارشناسان متخصص کلینیک صدف در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت ابرو از وب سایت کلینیک صدف به نشانی  www.clinicsadaf.com بازدید کنید.
 
نتیجه‌گیری
 
با توجه به مطالب گفته شده کاشت ابرو نسبت به دائمی بودن و طبیعی تر بودن نتیجه و البته قیمت مناسبتر گزینه بهتری است. در نهایت همه چیز به سلیقه شخص بستگی دارد. برخی افراد میکروبلیدینگ را ترجیح می‌دهند. برخی ابروهای خوبی دارند و از میکروبلیدینگ فقط برای اصلاح نواقص یا به جای سابه ابرو استفاده می‌کنند. همه چیز بستگی به نیاز و سلیقه فرد دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها