در حال حاضر مهم ترین رقبای این شرکت از جمله فراری، آستون مارتین، لامبورگینی و...مشغول تولید خودروهای شاسی بلند هستند.
کد خبر: ۱۲۹۹۳۱۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، مدیرعامل شرکت مک لارن مایک فلویت آینده نسبتا بکری را برای این نام بزرگ انگلیسی در ذهن خود دارد. یکی از مهم ترین ایده های او عدم تولید خودروهای کراس اور یا شاسی بلند با نام مک لارن است.
در حال حاضر مهم ترین رقبای این شرکت از جمله فراری، آستون مارتین، لامبورگینی و...مشغول تولید خودروهای شاسی بلند هستند. از طرف دیگر به علت قوانین جدید زیست محیطی محصولات آینده مک لارن به صورت هیبریدی تولید خواهند شد.
 
خودروهای خودران و شاسی‌بلند جایی در آینده مک لارن نخواهند داشت+عکس

او اعتقاد دارد که برند مک لارن براساس و پایه موتوراسپرت شکل گرفته است و عملا جایی برای خودروهای تمام برقی یا خودران وجود ندارد زیرا این موارد اصلا جایی در تاریخچه این شرکت نداشته است.
عموما چنین جواب قاطع و صریحی را از زبان مدیرعاملان شرکت های خودروسازی نمی‌شنوید. حتی مهندسین شرکت مک لارن نیز اعتقادی به تولید خودروهای SUV ندارند و این شرکت تنها تحت یک شرایط دست به تولید کراس اور و SUV خواهد زد و آن عدم کسب درآمد از تولید محصولات فعلی است.
 
خودروهای خودران و شاسی‌بلند جایی در آینده مک لارن نخواهند داشت+عکس

تقریبا بعد از سال 2022 تا 2024 در سبد محصولات شرکت مک لارن خودروی هیبریدی وجود نخواهد داشت.
مک لارن قرار است در نیمه اول سال 2021 دست به تولید محصولی جدید با نام Artura بزند که اولین محصول هیبریدی تولید انبوه این شرکت خواهد بود. این مدل بر پایه پلت فرم جدید مک لارن با نام MCLA توسعه داده خواهد شد.
قوای محرکه این محصول یک واحد V-6 دو توربوشارژر مجهز به موتور الکتریکی خواهد بود. جانشین هایپرکار این شرکت یعنی P1 نیز بعد از سال 2025 از راه خواهد رسید.
 
خودروهای خودران و شاسی‌بلند جایی در آینده مک لارن نخواهند داشت+عکس

با گسترش ویروس کرونا شرکت مک لارن به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است به گونه‌ای که بیش از 1200 نفر از کارکنان این شرکت تعدیل شده و همینطور مقر اصلی تولید آن نیز در ازای دریافت پول نقد فروخته شده است. مک لارن همچنین بخشی از سهام تیم فرمول 1 خود را نیز برای فروش قرار داده است.
 
خودروهای خودران و شاسی‌بلند جایی در آینده مک لارن نخواهند داشت+عکس

در حال حاضر از جدیدترین محصولات این شرکت می‌توان به مدل الوا، اسپیدتیل و سوبر اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها