پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی انتظار ندارد در طول پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه بازیکنی را در پست هجومی به خدمت بگیرد.
کد خبر: ۱۲۹۶۲۳۶

گواردیولا: بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا اجازه جذب مهاجم جدید به منچسترسیتی را نمی دهد

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، گواردیولا پس از پیروزی 0 - 1 برابر ساوتهمپتون در روز شنبه می‌داند که تیمش هنوز قدرت کافی برای درخشش در برابر دروازه را ندارد. احتمال دارد که گابریل ژسوس به دیدار سه شنبه شب برابر آرسنال در یک چهارم نهایی جام اتحادیه برسد اما سرجیو آگوئرو هنوز به آمادگی کافی برای بازگشت به میادین دست پیدا نکرده است. گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد گفت: " نه اینطور فکر نمی‌کنم چون شرایط اقتصادی در سرتاسر دنیا هنوز به شکل قبل است. همه باشگاه‌ها مشکل دارند و ما هم از این مورد استثنا نیستیم. " 

 

ژسوس دیدار روز شنبه را از دست داد که باعث شد سیتی تا رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند. آگوئرو نیز اخیرا از مصدومیت زانو رهایی یافته به دلیل بیماری در بین بازیکنان نیمکت نشین در جریان تساوی هفته گذشته برابر وست برومویچ بود اما در دیدار روز شنبه به دلیل مشکلی که اعلام نشد حاضر نبود. سیتی در سه بازی گذشته لیگ برتر تنها دو گل به ثمر رسانده و بسیاری باور دارند که این تیم با مشکل جدی در خط حمله روبروست. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها