jamejamonline
دانش خودرو کد خبر: ۱۲۹۶۰۵۶   ۰۱ دی ۱۳۹۹  |  ۱۱:۰۲

نیسان جزئیات قیمت‌گذاری لیف الکتریکی را اعلام کرد. بهای این خودرو هم‌اکنون از ۳۱۶۲۰ دلار شروع می‌شود که ۲۰ دلار بیشتر از مدل سال پیش است.

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، با توجه به افزایش قیمت ناچیز رخ داده، تغییرات چندانی نیز در لیف ۲۰۲۱ اعمال نشده است. البته این موضوع جای تعجبی ندارد زیرا لیف سال پیش و به منظور گرامی داشت ۱۰ سالگی خود به‌روزرسانی خوبی را تجربه کرده بود.

آن به‌روزرسانی‌ها شامل رنگ‌ها و تکنولوژی‌های جدید بود. ویژگی‌هایی همچون اپل کارپلی و اندروید اتو استاندارد و همچنین برنامه موبایلی نیسان برای مدیریت شارژ و روشن کردن کولر از بیرون خودرو و… جزو این موارد بوده‌اند.

دو گزینه باتری برای این خودرو در دسترس بوده که یکی از نوع ۴۰ کیلووات ساعتی و دیگری ۶۲ کیلووات ساعتی است. ۸۰ درصد ظرفیت هر دو باتری را می‌توان با استفاده از شارژر سریع در عرض ۴۵ دقیقه شارژ کرد. باتری کوچک‌تر شعاع حرکتی ۲۴۱ کیلومتری ایجاد می‌کند درحالی‌که با باتری بزرگ‌تر می‌توان ۳۶۴ کیلومتر را طی کرد.

اگر شما نسخه استاندارد لیف با باتری ۴۰ کیلووات ساعتی را انتخاب کنید یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۴۷ اسب بخار را دریافت خواهید کرد. مدل لیف پلاس که از باتری بزرگ‌تر استفاده کرده خروجی ۲۱۴ اسب بخاری دارد.

و اگرچه قیمت لیف S، S پلاس و SL پلاس تنها ۲۰ دلار افزایش یافته اما افزایش قیمت مدل‌های SV و SV پلاس برابر با ۷۲۰ دلار بوده است. دلیل این افزایش قیمت هم تکنولوژی استاندارد پروپایلوت نیسان در مدل SV می‌باشد.

نیسان از پروپایلوت به عنوان سیستم دستیار راننده‌ای که می‌تواند خودرو را در ترافیک سپر به سپر متوقف کرده و سپس دوباره به راه اندازد نام برده است. وجود این سیستم به‌صورت استاندارد در مدل SV بسیار خوب است زیرا قبلاً بخشی از پکیج تکنولوژی ۱۶۰۰ دلاری بوده است.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
ابررایانه سیمرغ بستر رشد اقتصاد دیجیتال

ابررایانه سیمرغ بستر رشد اقتصاد دیجیتال

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری‌ های نوین، افزایش چشمگیر و گسترش روزافزون اطلاعات، دسترسی به منابع پردازشی پرسرعت و با ظرفیت بالا، به یکی از نیازهای اصلی و بنیادین مراکز پژوهشی و کسب‌ و کارها تبدیل شده و در پایداری و تداوم توسعه اقتصاد دیجیتالی، امری اجتناب‌ناپذیر است.

جای خالی سیاستگذاری در هوش مصنوعی

جای خالی سیاستگذاری در هوش مصنوعی

امروزه فناوری‌ های نوین و به ویژه هوش مصنوعی به سرعت جهان اطراف ما را متحول می‌کند و نفوذ روزافزون آنها در تمامی کاربردهای سنتی، یکی‌از دغدغه‌ها و اولویت‌های دولت‌هاست. اکنون دنیا به تعبیری با سونامی فناوری مواجه بوده و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی کی۱۲۵ با پژو ۲۰۰۸ ارتباطی ندارد

طراحی کی۱۲۵ با پژو ۲۰۰۸ ارتباطی ندارد

در پی انتشار گزارش روزنامه جام‌جم در چهارم دی ۹۹ با عنوان «یک فیس‌لیفت جدید» که به بررسی آرای کارشناسان درباره محصول جدید ایران‌خودرو (خودروی تارا) می‌پرداخت، کیانوش پورمجیب، معاون تحقیقات،‌ طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو در گفت‌و‌گو با جام‌جم ضمن اشاره به به برخی ویژگی‌های مهم خودروی تارا، هرگونه ارتباطی بین طراحی خودروی کراس‌اور کی۱۲۵ (K۱۲۵) که قرار است به‌زودی رونمایی شود با پژو ۲۰۰۸ را رد کرد.

گفتگو

بیشتر
کار ناتمام محققان با آرسیبو

مدیر عملیاتی تلسکوپ رادیویی ساردینیا در گفتگو با جام‌جم از داغ‌ترین حوزه‌های مطالعاتی در اخترشناسی رادیویی می‌گوید

کار ناتمام محققان با آرسیبو