کمپانی فعال در زمینه خانه هوشمند وایز (Wyze) که بیشتر به تولید دوربین‌های امنیتی مقرون‌به‌صرفه با امکان اتصال به اینترنت مشهور است، به‌تازگی ساعت هوشمند جدید و قدرتمندی را به بازار عرضه کرده است که تنها 20 دلار قیمت دارد.
کد خبر: ۱۲۹۳۱۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا،کمپانی فعال در زمینه خانه هوشمند وایز (Wyze) که بیشتر به تولید دوربین‌های امنیتی مقرون‌به‌صرفه با امکان اتصال به اینترنت مشهور است، به‌تازگی ساعت هوشمند جدید و قدرتمندی را به بازار عرضه کرده است که تنها 20 دلار قیمت دارد.
 
این ساعت هوشمند که وایز واچ نام دارد در دو سال 44 و 47 میلی‌متری در دسترس خواهد بود و در فوریه 2021 به بازار آمریکا عرضه خواهد شد. این ساعت همچون سایر خط تولیدهای این کمپانی با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه 20 دلار به خریدار ارائه می‌شود. جالب است بدانید که این کمپانی در ابتدای سال جاری میلادی نیز از ردیاب سلامتی ویژه به قیمت 25 دلار رونمایی کرده بود.
 
این ساعت هوشمند با قابلیت‌های استاندارد ساعت‌های هوشمند امروزی نظیر ردیاب اکسیژن خن، ردیاب ضربان قلب، استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68، عمر باتری 9 روزه، ردیاب خواب و فعالین و امکان همگان سازی با گوگل فیت و اپل هلث به دست مشتری می‌رسد.
 

 

 
بااین‌حال این ساعت هوشمند با سایر دستگاه‌های وایز نیز یکپارچه می‌شود. این کمپانی مدعی شده است که این ساعت از میانبرهایی پشتیبانی می‌کند که به شما اجاره می‌دهد که محصولاتی نظیر چراغ‌های هوشمند را نیز کنترل کنید. این دستگاه همچنین می‌تواند اعلانات همراه هوشمند شما را نیز به نمایش بگذارد و به شما اجازه بدهد که ایمیل‌ها و پیام‌های متنی‌تان را مشاهده کنید.
 
نسخه 44 میلی‌متری وایز واچ در زمینه مشخصات سخت‌افزار دارای صفحه‌نمایش ال سی دی 1.4 اینچی با رزولوشن 320 x 320 و باتری 260 میلی‌آمپر ساعتی است. نسخه 47 میلی‌متری این ساعت نیز دارای صفحه‌نمایشی 1.75 اینچی با رزولوشن 320 x 385 و یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی است. علاوه بر این حافظه در نظر گرفته شده باری هر دو مدل 16 گیگابایت است اما هیچ‌کدام از آن‌ها از ردیاب خواب یا دستیار هوشمند پشتیبانی نمی‌کنند.
 
برنده شدن رقابت فروش ساعت‌های هوشمند در بازاری که سامسونگ و اپل حکم‌فرمایی می‌کنند چندان آسان نیست اما شاید بتوان این ساعت هوشمند 20 دلاری را برای آن دسته از افرادی که مایل به خرید این گجت هستند اما نمی‌خواهند برای آن هزینه زیادی بکنند بسیار معقول باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها