نجات معجزه آسای شوماخر

تصادف با سرعت ۲۷۰ کیلومتر (+فیلم)

میک شوماخر، فرزند مایکل شوماخر افسانه‌ای، قهرمان هفت دورهٔ مسابقات فرمول یک، با تیم هاس قراردادی چندساله امضا کرده و از فصل آینده رسماً وارد مسابقات فرمول یک خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۴۵۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پدال، میک شوماخر به همراه «نیکیتا مَزپین» راننده‌های جدید هاس برای فصل ۲۰۲۱ خواهند بود و «رومن گروژان» و «کوین مگنوسن» از این تیم آمریکایی خواهند رفت. شوماخر کار خود با هاس را ابتدا در ۱۱ دسامبر با آزمایش خودروی VF-20 در ابوظبی آغاز می‌کند و سپس در ۱۵ دسامبر در آزمایش آخر فصل در یاس مارینا شرکت خواهد کرد. وی هم‌اکنون با کسب دو بُرد و ۱۰ سکو، پیشتاز جدول رده‌بندی مسابقات فرمول دو است.

 

 

مدیر تیم هاس «گوتنر اشتاینر» دراین‌باره می‌گوید:

من بسیار خوشحالم که می‌توانیم میک شوماخر را در ترکیب راننده‌های خود برای فصل آینده داشته باشیم و من مشتاقانه منتظر استقبال از او در تیم هستم. مسابقات فرمول دو مدت‌ها است که به‌عنوان زمینه‌ای برای اثبات استعدادها و نشان دادن توانایی‌های راننده‌ها عمل می‌کند و امسال بدون شک یکی از رقابتی‌ترین فصل‌های اخیر بوده است. میک در مسابقات پیروز شده، سکوهایی را کسب کرده و در برابر استعدادهای بسیار استثنایی در سال ۲۰۲۰ برتری داشته است

 

 

میک شوماخر قبل از حضور در فرمول دو، با کسب هشت پیروزی در مسابقات قهرمانی فرمول سه اروپا در سال ۲۰۱۸ به پیروزی رسید و سپس به آکادمی فراری پیوست. این رانندهٔ جوان می‌گوید:

می‌خواهم از تیم هاس، اسکودریا فراری و آکادمی رانندگی فراری تشکر کنم که به من اعتماد کردند. من همچنین می‌خواهم از پدر و مادرم هم قدردانی کنم. من میدانم که همه‌چیز را مدیون آن‌ها هستم

 

میک شوماخر پس از پدرش و عمویش رالف، سومین عضو خانوادهٔ شوماخر است که در فرمول یک مسابقه می‌دهد. رالف شوماخر در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۷ در ۱۸۰ مسابقه شرکت کرد و در ۶ مسابقه پیروز شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها