مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور:

11 جاده مسدود است / برف و باران در جاده های 3 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج خبر داد و گفت: در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت، تردد روان است.
کد خبر: ۱۲۹۲۱۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

آزادراه‌ کرج-تهران پرترددترین ‌جاده کشور‌ در شبانه روز گذشته

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه‌ تهران-کرج ثبت شد.

کاهش مجدد 5.6 درصدی ترافیک در جاده‌ها‌

وی عنوان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2272 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 5.3 درصد کاهش نشان می ‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 ثبت شد.

کماکان 11 جاده مسدود داریم

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با بیان اینکه در حال حاضر 11 جاده کشور به دلیل کاهش ایمنی مسدود است تا تردد عبوری نداشته باشد، اضافه کرد: جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران، ‌محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

محرابی نیا اظهار کرد: همچنین محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه‌ در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

تردد روان در محورهای شمال و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال، اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

برف و باران در جاده های 3 استان

محرابی نیا در تشریح وضعیت جوی راه ها بیان کرد: در آزادراه قزوین-رشت بارش پراکنده باران و در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان و آزادراه تهران - شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل و قزوین، از بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان خبر داد.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها