کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارش‌ها در اغلب مناطق کشور تا روز یکشنبه گفت: سامانه‌ای که روز شنبه وارد کشور می‌شود در مقایسه با سامانه فعلی بارشی سردتر است. از همین رو کاهش دما برای اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۱۶۹۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» امروز (پنجشنبه) با تاکید بر اینکه امروز در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، ایلام،‌ لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، تبریز، سمنان، یزد، بوشهر، فارس، البرز و تهران بارش باران پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: بارش‌ها در ارتفاعات این استان‌ها به صورت برف خواهد بود.
وی افزود: ‌در مناطق جنوبی کشور نیز این بارش‌ها با رعد و برق و وزش باد شدید همراه است.
به گفته گودرزی، فردا ادامه بارش‌ها در بوشهر، کرمان و فارس را شاهدیم. همچنین آسمان گیلان نیز بارانی خواهد بود اما بارش‌های مازندران پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از روز شنبه سامانه جدید بارشی در آسمان ایران فعال خواهد بود که نسبت به سامانه فعلی سردتر است، گفت: روز شنبه در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، گیلان، مازندران و کردستان بارش خواهیم داشت.
این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: با ادامه فعالیت این سامانه بارشی روز یکشنبه به جز جنوب سیستان و بلوچستان سایر مناطق کشور بارانی و یا برفی خواهد بود.
وی با بیان اینکه غرب دریای خزر تا روز یکشنبه مواج گزارش شده است، افزود: خلیج فارس نیز در روزهای آینده مواج خواهد بود.  
گودرزی آسمان تهران را برای ۲۴ ساعت آینده ابری و در برخی ساعات همراه با بارش پیش‌بینی کرد و گفت:‌ بیشترین دمای امروز تهران ۱۲ درجه خواهد بود و در سردترین حالت دمای هوا در پایتخت به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها