مرحله گروهی فصل 21-2020 لیگ ملت های اروپا به پایان رسید و تکلیف تیم های صعود کننده به نیمه نهایی مسابقات مشخص شد.
کد خبر: ۱۲۸۸۳۱۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از طرفداری و یوفا، مرحله گروهی فصل 21-2020 لیگ ملت های اروپا به پایان رسید و تکلیف تیم های صعود کننده به نیمه نهایی مسابقات مشخص شد.

تیم های ایتالیا، بلژیک، فرانسه و اسپانیا صدرنشین گروه های چهارگانه سطح A لیگ ملت های اروپا شدند و به این ترتیب این چهار تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ملت های اروپا در فصل 21-2020 تلاش می کنند. روز 3 دسامبر 2020، مصادف با پنجشنبه 13 آذر 1399 قرعه کشی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا انجام می شود و چهار تیم راه یافته حریفان خود را خواهند شناخت. نیمه نهایی و فینال مسابقات مقرر شده در کشور صدرنشین گروه A برگزار شود که با توجه به صدرنشینی ایتالیا در این گروه، کشور ایتالیا میزبان نیمه نهایی و فینال لیگ ملت های اروپا خواهد بود. ایتالیا دو استادیوم آلیانز تورین و سن سیروی میلان را به یوفا پیشنهاد کرده که روز 13 آذر، تکلیف میزبان لیگ ملت های اروپا هم مشخص می شود. 

 

    هر چیزی که باید درباره نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بدانید

 

چهار تیم راه یافته ایتالیا، بلژیک، فرانسه و اسپانیا که به نیمه نهایی رسیده اند، در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 هم نفع خواهند برد. آن ها به جای گروه های شش تیمی، در گروه های پنج تیمی قرار می گیرند و به این ترتیب تعداد بازی های کم تری خواهند داشت.

تاریخ برگزاری مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ ملت های اروپا 

  • مسابقه نیمه نهایی اول: چهارشنبه، 14 مهر 1400
  • مسابقه نیمه نهایی دوم: پنجشنبه، 15 مهر 1400
  • مسابقه رده بندی و فینال: یکشنبه، 18 مهر 1400
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها