بازرس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که پاساژی که روز گذشته ویدیو ازدحام جمعیت مردم در آن منتشر شده بود، جریمه شد.
کد خبر: ۱۲۸۷۱۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از یکی از مجتمع‌های تجاری شهرک غرب واحد صنفی که با حراج اجناس خود موجب ایجاد تجمع شده بود، بازرس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که بازرسان اصناف به محل وقوع تخلف مراجعه کردند و بعد از بررسی‌های این واحد صنفی به ارزش ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال جریمه نقدی شد.

وی افزود: به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، علاوه بر جریمه نقدی، این واحد صنفی با دستور نماینده دادستانی تهران تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

حسین درودیان -معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران - در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: به طور کلی عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای واحد صنفی ۳۰۰ هزار تومان جریمه دارد. اما این واحد علاوه بر رعایت نکردن مسائل بهداشتی برای اقدام به حراج از اتحادیه و اتاق اصناف تهران هم مجوز نداشت، یعنی تخلفات حراج غیر قانونی و همچنین صادر نکردن فاکتور هم به تخلفاتش اضافه شد و مجموعا ۶۱۸ هزار تومان جریمه شد.

همچنین به گفته وی، پرونده این واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب به اتحادیه و اماکن ارسال شده و پلمب خواهد شد.

درودیان همچنین با بیان اینکه نماینده بهداشت، دادستانی و پلیس اماکن در این بازرسی حضور داشت، گفت: دادستانی به صورت شفاهی این واحد را به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب کرد و مسئولان واحد فردا باید برای تعهد در دادستانی حضور پیدا کنند. پرونده رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا از این به بعد دست دادستانی است و اقدامات مرتبط با نظام صنفی انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها