مدتی است که گلایه های سحر زکریا از مهران مدیری حاشیه ساز شده است و بسیاری این موضوع را در فضای مجازی دنبال می کنند.
کد خبر: ۱۲۸۳۰۳۲
رضا عطاران و سعید آقاخانی خوب کاری کردند که از مهران مدیری جدا شدند / سحر زکریا: فریاد بازیگری که می گوید به من پیشنهاد نامشروع می دهند را خفه نکنید / کسی که پشت بنز می نشیند صدای مردم گرسنه من نیست / برادران آقاگلیان را از بانک مرکزی بیرون می کنند
ماجرا از این قرار است که سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی ها او را با سریال های طنز مهران مدیری به یاد دارند، اخیرا پست های تند و تیزی علیه مافیا و پارتی بازی در سینمای ایران را در اینستاگرامش منتشر کرده از سویی برخی انتقادات او متوجه مهران مدیری است که چندین و چند سال با هم همکاری داشتند. سحر زکریا از بی مهری مهران مدیری نسبت به تیم همکاران قدیمی اش، از پارتی بازی و روابط نامشروع در سینمای ایران لب به سخن گشوده و اعلام کرده که گوشه هایی از فساد در سینما را افشا خواهد کرد، اما ظاهرا سخنان زکریا به مزاج بعضی‌ها خوش نیامده و باعث شده است تا آنان نسبت به اظهارنظرهای این هنرپیشه در فضای مجازی واکنش نشان دهند.
سحر زکریا، در توضیح پست های جنجالی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، در گفت و گو با جام جم آنلاین می گوید: الان شرایط اجتماعی به گونه ای است که بسیاری از مردم به لحاظ شغلی و معیشتی دچار گرفتاری شده اند، اما مشکل من و خیلی از همکارانم به کرونا و تبعات آن برنمی گردد. مشکلات ما به خیلی پیش ترها و به روابط نادرست سینمایی و تلویزیونی برمی گردد. در حقیقت مشکل ما، مشکلی تاریخی است و همین مسئله باعث می شود که من و امثال من به ناحق از بیکاری رنج ببریم و جالب اینجاست که هیچکس هیچ اعتراضی نمی کند. انگار منتظرند که یک نفر بلند شود و حق بقیه را بگیرد. نه، اینطور نمی شود. روی سخنم با همکارانم است، چرا می ترسید؟ می ترسید که دیگر به شما کاری پیشنهاد ندهند؟ آیا می ارزد که با خفت و خواری کار کنید؟ همکارانم، می آیند و بابت حرف هایی که زدم به شکل خصوصی از من تشکر می کنند که ممنون حرف دل ما را زدی، آفرین و...، اما من این حرف ها را نزدم که آفرین بشنوم. یک دست صدا ندارد، زمانی ما می توانیم حق مان را بگیریم که همگی همصدا باشیم.

بازیگر فیلم های سینمایی «مردی از جنس بلور»، «تله» و «جانان» ادامه می دهد: چرا وقتی بازیگر جوانی حقیقت را فریاد می زند که برای کار کردن به من پیشنهادهای بی شرمانه می دهند، بازیگر دیگری که عقبه اش را من می دانم، نابودش می کند؟! جز این است که اتفاقا خود او هم جزو تیم همین هاست. چرا ادعا می کنید که چنین روابط ناسالمی در سینما وجود ندارد. مگر من در ۲۷ سال بازیگری به غیر از تمام مشکلات کاری با چنین مسائلی مواجه نبودم! چرا حقیقت را خفه می کنید؟ جز این است که از حقیقت می ترسید!
زکریا به خبری که از فصل دوم سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری منتشر شده، اشاره می کند و ادامه می دهد: چرا آقای مدیری به خودشان این اجازه را می دهند که خیلی راحت به ما که سالها با ایشان همکاری کردیم، توهین کنند! چرا من در خبری که از سوی روابط عمومی سریال «هیولا۲»، خبری که قطعا با صلاحدید ایشان منتشر شده، باید بخوانم که "مدیری مانند فصل اول «هیولا»، در این فصل هم به ســراغ تیم قدیمی اش نخواهد رفت و دست روی بازیگران درجه یک می گذارد"!

او می افزاید: مهران مدیری سالهای سال در کنار ما و با وجود ما، همین به قول خودشان بازیگران درجه پایین مهران مدیری شده. بله، من از آقای مدیری که امروز مردم ازشان اسطوره ساختند، گله دارم. هیچکدام از ما بازیگران تیم قدیمی را آقای مدیری بازیگر نکرد و ما سالها کنار ایشان ماندیم، اما کار درست را کسانی مثل سعید آقاخانی و رضا عطاران کردند که زود از ایشان جدا شدند و کارهای شاخص بسیاری برای سینما و تلویزیون ایران انجام دادند. امثال من که سالها در کنار ایشان ماندیم امروز باید تاوان پس بدهیم! بله، تیم قدیمی شان امروز هر کدام در گوشه ای بیکار نشسته اند و تاوان همان سالها را پس می دهند.   
  
بازیگر سریال های «در پناه تو» و «همسفر» در پاسخ به این پرسش که عکس العمل مهران مدیری بعد از انتشار این گلایه ها چه بوده، توضیح می دهد: از طرف خود آقای مدیری هیچ واکنشی ندیدم، اما از طرف نزدیکان ایشان مورد انتقاد قرار گرفتم. مردم به غلط تصور می کنند که آقای مدیری صدایشان است و  ایشان واکنشی نسبت به اعتراضات من نشان نمی دهند که مبادا تصورات مردم نسبت بهشان خدشه دار شود! نخیر آقای مدیری اینطور نیست. کسی که پشت بنز آخرین مدل می نشیند، کسی که در خانه آنچنانی زندگی می کند صدای مردم گرسنه من نیست. برای جلب نظر مردم شعار ندهید.

زکریا همچنین به عدم پرداخت تمام و کمال دستمزدش توسط برادران آقاگلیان (تهیه کنندگان مجموعه نمایش خانگی «قهوه تلخ») اشاره می کند و خاطرنشان می سازد: سوالم از آقای مدیری این است آقای مهران مدیری ما به اعتبار چه کسی در سال ۹۱ در مجموعه «قهوه تلخ» به کارگردانی شما و به تهیه کنندگی برادران آقاگلیان (حمید و مجید آقاگلیان) بازی کردیم؟ جز اینکه به اعتبار شما و به خاطر شما، همه ما تیم قدیمی تان در این مجموعه بازی کردیم و دستمزدمان را کامل نگرفتیم؟

او در پایان تاکید می کند: چرا «قهوه تلخ» نصفه ماند و به انتها نرسید؟ به این خاطر که پول ما را بالا کشیدند و رفتند. حتی آقای مجید گلیان همان زمان به من زنگ زد و گفت "شما بیا چک از ما نگیر، من پول بقیه را که دادم پول شما را هم می دهم"، اما تا به امروز جواب تلفن من را هم ندادند و جالب اینجاست که بعد از مدت ها متواری بودن الان دوباره کم کم شروع به کار کرده اند! 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها