جلسه هم‌اندیشی مسئولان فدراسیون والیبال قرار است با حضور باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌ها برای چگونگی برگزاری لیگ والیبال امروز تشکیل شود.
کد خبر: ۱۲۸۲۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آنا، شدت شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری این ویروس منحوس سبب شد لیگ برتر والیبال به مدت دو هفته بعد از برگزاری هفته هفتم تعطیل شود. هم‌سو نبودن نظرات سرمربیان تیم‌های ملی با فدراسیون والیبال سبب شد تعطیلی دو هفته‌ای لیگ والیبال، به هفته سوم کشیده شود و حالا قرار است در جلسه هم‌اندیشی باشگاه‌ها با فدراسیون والیبال در مورد ادامه رقابت‌های لیگ والیبال تصمیم‌گیری شود.

 

          تصمیم گیری برای چگونگی برگزاری لیگ والیبال امروز انجام می شود

 

فدراسیون والیبال برای برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه پیشنهاد به باشگاه‌ها داده که به این صورت است: برگزاری دور برگشت به شکل غیرمتمرکز در شهر تیم میزبان و صعود ۶ الی ۸ تیم برتر به مرحله نهایی و برگزاری این مرحله به شکل متمرکز، ادامه بازی‌ها‌ به روش جاری و برگزاری مرحله نهایی به شکل پلی‌آف با صعود ۸ تیم و نیز برگزاری لیگ در ۲ گروه به‌صورت متمرکز.

قرار است امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان باشگاه‌ها با فدراسیون والیبال این سه روش بررسی شود، اما موضوع قابل توجه این است که اکثر مربیان و بازیکنان والیبال در تیم‌های مختلف به برگزاری مسابقات به صورت متمرکز تاکید دارند، به این صورت که تیم‌ها به دو گروه تقسیم شوند و شهر تهران میزبان برگزاری مسابقات شود، هر چند که این روش هم مشکلات خاص خود را دارد چرا که سبب می‌شود مسابقات در دی‌ماه به پایان برسد و بعد از آن بازیکنان تا میدان المپیک در شرایط بدنی و آمادگی جسمانی حضور نداشته باشند. از طرفی  سرمربی جدید تیم ملی هم از فروردین ماه به تیم ملی ملحق می‌شود و این فاصله سه ماه بلاتکلیفی در سال منتهی به المپیک می‌تواند برای بازیکنان ملی‌پوش دردسرساز باشد.

البته روش دیگری هم برای برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ والیبال در نظر گرفته شده است و آن هم به صورت ترکیبی ‌است‌، به این صورت که تیم‌ها هم به صورت متمرکز و هم رفت و برگشت مسابقات را پیگیری کنند. در واقع دو شهر به عنوان میزبان انتخاب شود و هر هفته تیم‌ها علاوه بر اینکه با تیم میزبان بازی می‌کنند با سایر تیم‌ها که در آن شهر حضور دارند هم بازی کنند. امروز قرار است جلسه هم‌اندیشی با سرمربیان باشگاه‌ها برگزار شود تا در نهایت یک روش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال انتخاب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها