زن کارمند چینی برای اثبات نظافت بی عیب و نقص خود به کارفرمایش اقدام به نوشیدن آب از داخل کاسه توالت در مقابل او کرد.
کد خبر: ۱۲۸۰۴۴۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چین یکی از کشور‌هایی است که گهگاهی برخی اقدامات کارفرمایان یا کارمندان آن به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل می‌شود. اگر طی ماه‌ها و سال‌های گذشته این کارفرمایان چینی بودند که با در نظرگرفتن تنبیهات عجیب برای کارمندان خود خبرساز می‌شدند این بار اقدام عجیب یک کارمند اهل این کشور برای اثبات بی عیب و نقص بودن کارش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.
 
این زن نظافتچی برای آنکه به کارفرمایش نشان دهد که نظافتش را بدون عیب و نقص انجام می‌دهد در اقدامی باورنکردنی از آب داخل کاسه توالت نوشید. در ویدئویی که تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی چین شده است اقدام مشمئزکننده این زن به تصویر شده است. در این ویدئو در حالی که کارفرما به همراه معاونان و همچنین تعدادی از پرسنل شرکت حضور دارند این زن به داخل توالت رفته و اقدام به پرکردن یک لیوان آب از داخل کاسه توالت می‌کند. او سپس با توضیحی کوتاه آب را سرکشیده و می‌خورد. در این لحظه حاضران اقدام به تشویق این زن کرده و لبخندی از رضایت نیز بر لبان کارفرمای شرکت نقش می‌بندد.
 
تعداد بازدید : 118
 
بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این اتفاق در یک شرکت در استان شاندونگ چین رخ داد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در رسانه‌های محلی چین همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی چنین رفتاری را آن هم در شرایط اپیدمیک کرونا تقبیح کرد. کاربر دیگر از کارفرما‌ها خواست تا به این نظافتچی ملحق شوند و کاربر سوم نیز این رفتار را نوعی توهین و سوءاستفاده کارفرما‌ها از کارمندان دانست که پرسنل خود را مجبور  به نوشیدن آب آلوده می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها