رئیس پلیس پایتخت در هفتمین مرحله از طرح «ظفر» خبر داد؛

دستگیری 1287 خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 1287 خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در هفتمین مرحله از طرح «ظفر» پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۹۸۷۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس، هفتمین مرحله از طرح «ظفر» پلیس مبارزه با موادمخدر با محوریت مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده فروشان و جمع آوری ‌‌معتادان متجاهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه هفتمین مرحله از طرح ظفر در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: در این مرحله 196 حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد و 6 باند مهم مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

وی گفت: 2 تن و 194 کیلوگرم مواد مخدر در این مرحله از طرح،کشف و ضبط و 24 قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که در طرح «ظفر 7» 1263 خرده‌ فروش مواد مخدر دستگیر شدند، از پلمب 11 منزل که محل خرید و فروش مواد مخدر بود خبر داد.

وی گفت: 11 نفر از اراذل و اوباشی که در قاچاق و فروش مواد مخدر نقش داشتند شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین دراین مرحله 38 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به این مطلب که از ابتدای سال تاکنون 28 باند مهم مواد مخدر شناسایی ومنهدم شده‌اند از کشف 17 تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

وی گفت: یکی از باندهایی که اخیراً متلاشی شد از جنوب شرق کشور تا خود تهران با پوشش‌های مختلف 740 کیلوگرم مواد مخدر را وارد کرده بود که با شناسایی و انهدام این باند 4 نفر را دستگیر کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها