امیدوارم این هدیه یاری‌تان کند تا آن‌ جایگاه درونی را که خانه‌ی حرمت و عشق خالص و پذیرش خود است ، بیابید
کد خبر: ۱۲۷۸۲۲۲

درباره‌ی کتاب شفای زندگی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از چطور ، مهم‌ترین نکته‌ای که مطالعه‌ی «کتاب شفای زندگی» به خواننده القا می‌کند، این است که خودتان را دوست داشته باشید و احساس گناه نکنید. نویسنده‌ی این کتاب، لوئیز هی، معتقد است این کار نه‌تنها به شما قدرت روحی می‌دهد، بلکه از نظر فیزیکی هم به شما سلامتی می‌دهد. برای تبدیل شدن به انسانی که خواستارش هستید، باید کسی شما را تشویق کند. این کتاب دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. این کتاب به شما کمک می‌کند افکار محدودکننده را کنار بگذارید، درعوض به خود ایمان داشته باشید، خودتان را ببخشید و بدانید افکار واقعا می‌توانند تجربیات را به‌وجود بیاورند.

برخی از نکات و بحث‌های اصلی «کتاب شفای زندگی» شامل این موارد هستند:

  • بیماری‌ها: بیماری‌ها به‌خاطر حالت‌های روحی شما به‌وجود می‌آیند. لوئیز هی اعتقاد دارد اینکه خودتان را نبخشید، ریشه‌ی همه‌ی بیماری‌های شماست.
  • تشویق: یعنی به‌یاد‌آوردن خود واقعی و بهره‌مندی از قدرت آن. بنابراین تشویق‌کردن به شما نیرو می‌دهد که به آنچه می‌خواهید برسید.
  • خوشبختی: روی هر چیزی که تمرکز کنید، آن‌ چیز افزایش پیدا می‌کند. بنابراین روی هزینه‌ها تمرکز نکنید. اگر قدر داشته‌هایتان را بدانید، آن ‌چیزها بیشتر می‌شوند. پول یکی از راه‌های رسیدن به خوشبختی است، اما منبع خوشبختی و تمام آن نیست.
  • امنیت: امنیت به‌دلیل وجود شغل، پول، سرمایه‌، همسر یا والدین نیست. امنیت یعنی توانایی شما برای برقراری ارتباط با نیروی خارق‌العاده‌ای که همه‌ چیز را خلق کرده است.
  • عشق به خود: یکی از اولین چیزهایی که نویسنده‌ی کتاب می‌گوید، این است که «از خودتان انتقاد نکنید»

 

کتاب شفای زندگی؛ چگونه خودتان را دوست داشته باشید و احساس گناه نکنید

ترجمه کتاب شفای زندگی به فارسی

کتاب شفای زندگی در سال 1369 توسط گیتی خوشدل به فارسی برگردانده شد. ترجمه‌های دیگری از این کتاب هم انجام شده است، مریم کاظمی، لیلا آزادی و مریم کاظمی تبار مترجم‌های دیپیر هستند که کتاب شفای زندگی را به فارسی برگردانده‌اند. گیتی خوشدل یکی از بهترین مترجمهای ایرانی در حوزهی روانشناسی و خودشناسی است؛ کتابهای او در سراسر ایران فروش بالایی دارند و نامش مانند یک سند معتبر بر روی جلد کتابهاست. خوانندگانی که در حوزهی روانشناسی و خودشناسی، مطالعه میکنند با نثر روان و صمیمی گیتی خوشدل آشنایی دارند.

 آیا این کتاب برای شماست؟​​​​​​​

کتای شفای زندگی ، یکی از کتاب‌هایی است که باید حداقل یکبار در آن را در زندگی بخوانید. این کتاب می‌تواند ناجی شما در برابر زندگی سخت و پر دردسر است. خواندن این کتاب به همه‌ی خوانندگان و طرفداران کتاب‌های روانشناسی و به خصوص خودشناسی پیشنهاد می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها