با توجه به شرایط حاکم در هر زمان، ایده‌های متفاوتی شکل می‌گیرد که تمامی مجموعه‌ها ناگریز به رعایت آن‌ها هستند.
کد خبر: ۱۲۷۷۶۰۴

بروز بیماری کرونا و فراگیری آن، حتی سبد هدایای تبلیغاتی برندها را نیز متفاوت کرده است و اکثریت مجموعه‌ها ترجیح می‌دهند از اقلام بهداشتی به‌عنوان هدیه دادن به کارمندان خود استفاده کنند.

به کارمندان خود در دوران کرونا چه هدایای تبلیغاتی را اهدا کنیم؟

شاید تا پیش‌ازاین مرسوم بوده که شرکت‌ها از هدایای تبلیغاتی متداولی همچون پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و غیره استفاده می‌کردند. اما امسال و با توجه به شرایط حاکم بر بخش‌های مختلف جامعه، مجموعه‌ها ترجیح می‌دهند تا از اقلام بهداشتی و کالاهایی که به سلامت افراد کمک می‌کند؛ بهره گیرند. همراه ما باشید تا با مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی در دوران کرونا آشنا شویم.

  • ماسک صورت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای محافظت از ویروس کووید 19 رعایت می‌شود،  استفاده از ماسک‌های صورت است. در حقیقت استفاده از ماسک صورت از الزامات حضور در اماکن عمومی ازجمله محیط‌های کاری است و این کار سبب کمتر شدن میزان مبتلایان به بیماری می‌شود. پس کاری هوشمندانه است که شما با هدیه دادن ماسک صورت بهداشتی که آرم برند شما بر روی آن حک شده، کارمندانتان را خوشحال کنید.

فراموش نکنید که این افراد، حتی ماسک خود را در بیرون از محیط کار و محیط‌های عمومی نیز استفاده می‌کنند که این کار سبب پخش شدن نام برند شما در سطح شهر می‌شود.

  • ضدعفونی‌کننده دست

پاک نگه‌داشتن دست‌ها، یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا است. به همین دلیل افراد به‌صورت مداوم از الکل و ژل‌های ضدعفونی‌کننده استفاده می‌کنند. پس با هدیه دادن ظرف‌های حاوی مواد ضدعفونی‌کننده خود را در نزد کارمندانتان محبوب‌تر نمایید.

  • خودکار تبلیغاتی

یکی دیگر از وسایلی که در این ایام نباید به صورت مشترک استفاده کرد، خودکار، مداد و کاغذ است. با دادن خودکار تبلیغاتی یا روان ‌نویس تبلیغاتی، کارمندان خود را خوشحال کنید. پیشنهاد می‌کنیم خودکارهای تبلیغاتی را در ست مدیریتی تبلیغاتی نیز استفاده کنید.

به کارمندان خود در دوران کرونا چه هدایای تبلیغاتی را اهدا کنیم؟

  • شیلدهای محافظتی

اگر در مجموعه شما کارمندانتان به‌صورت مداوم با ارباب‌رجوع یا مشتریان سروکار دارند، بهتر است به آن‌ها شیلدهای محافظتی صورت بدهید تا تمامی نکات ضروری بهداشتی را اعمال کرده باشید.

شما می‌توانید شیلدهای متحدالشکل با طرح و آرم برند خود سفارش دهید تا پرسنل شما یکدست باشند و مشتریان با ورود به مجموعه شما احساس خوبی را کسب کنند.

  • دستمال و دستمال مرطوب

استفاده از دستمال در سبد هدایای تبلیغاتی، شاید تنها مربوط به ایام حال حاضر نباشد و برندها در گذشته هم از آن بسیار بهره برده‌اند. اهدای دستمال‌های رومیزی یا جیبی که با اسم و آرم برندی منقش شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • قرص‌های ویتامین و مولتی‌ویتامین‌ها

این موارد شاید کمی خنده‌دار به نظر برسد که مجموعه به‌عنوان هدیه به کارمندان خود، قرص‌های ویتامینی بدهد! اما در این روزها هر وسیله که سبب تقویت و حفظ سلامتی کارمندان شما شود، ضروری است حتی اگر آن چیز قرص‌های ویتامین و مولتی‌ویتامین‌ها باشد.

شما می‌توانید تعدادی قرص را در ظروف مناسب و بهداشتی بریزید. روی این ظروف نام برند خود را حک کنید. مطمئن باشید کارمندان شما بعد از دریافت آن، انرژی مضاعف برای کار کردن در شرکت شما پیدا می‌کنند.

به کارمندان خود در دوران کرونا چه هدایای تبلیغاتی را اهدا کنیم؟

  • لیوان تبلیغاتی

حتی‌الامکان تمام وسایل کارمندان باید از یکدیگر جدا باشد و به‌صورت مشترک از اشیا استفاده نکنند. لیوان دقیقاً یکی از همین وسایل است. زمانی که شما به کارمندانتان لیوان تبلیغاتی هدیه دهید هر یک وادار می‌شوند برای نوشیدن از لیوان فردی خود استفاده کنند. با این کار شما در راستای سلامت کارکنان خود قدم برداشته‌اید. شما همچنین می‌توانید از فلاسک تبلیغاتی نیز استفاده کنید.

  • تی شرت تبلیغاتی

با هدیه دادن تی شرت تبلیغاتی و یا لباس‌های فرم به کارمندانتان، محیط اداری را سالم نگه دارید. پوشیدن لباس کار از آن جهت مناسب است که؛ ممکن است لباس‌هایی که افراد پوشیده‌اند در محیط بیرونی آلوده به ویروس شده باشد. هنگامی که با همان لباس‌ها وارد محل کار شوند؛ هم محیط را آلوده می‌کنند و هم سلامتی خود و همکارانشان را به خطر می‌اندازند.

از کجا می‌توان هدایای تبلیغاتی را سفارش داد؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، با ارائه انواع هدایای گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای رویدادهای مختلفی همانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند. برای ارتباط با این شرکت می‌توانید با شماره 02188403004 تماس بگیرید یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها