واشنگتن پست در گزارشی نوشت که نتانیاهو و همسرش در سفر به واشنگتن یک چمدان لباس کثیف برای شستن همراه خود به کاخ سفید آورده بودند، دفتر نتانیاهو با رد این ادعا آنها را بی پایه و اساس و با هدف تخریب توافق صلح امضا شده با میانجی گری کاخ سفید دانسته است!
کد خبر: ۱۲۷۷۰۹۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، واشنگتن پست در گزارش خود آورده است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مهمان نوازی رئیس جمهور آمریکا سوءاستفاده کرده و لباس های کثیف بیشتری نسبت به آنچه لزوما در یک سفر رسمی استفاده می شود با خود همراه داشته است. در مهمانخانه کاخ سفید مرسوم است مهمانان می توانند لباس های کثیف خود را برای شستشو به بخش مربوط ارائه دهند.
 
واشنگتن پست به نقل از یک مقام ناشناس آمریکایی نوشته است: نتانیاهو تنها کسی بود که چمدان هایی پر از لباس کثیف برای شستشو آورد. پس از چندین سفر کاملا روشن است که این کار عمدی بوده است.
دفتر نتانیاهو و سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن این گزارش را رد کرده اند.
 
سفارت این رژیم با ذکر این نکته که در این سفر لباس های زیادی برای خشکشویی برده نشد و تنها چند پیراهن و پیژامه بوده است، گفت: این یک بازنویسی از افتراهای آرشیو یکی از رسانه های اسراییلی است که هدفش تنها تخریب توافق تاریخی است که توسط نخست وزیر نتانیاهو و رئیس جمهور ترامپ شکل گرفت.
 
این اولین باری نیست که گزارش هایی از اقدامات مشابه نتانیاهو و سوء استفاده او و همسرش از خشکشویی ها در طول سفرهای خارجی منتشر می  شود . این مساله در تحقیقات درباره سوء استفاده خانواده نتانیاهو از اموال دولتی طی چند سال گذشته نیز اعلام شد. در آن زمان ریزمکالمات نیر حفتز، سخنگوی نتانیاهو که به عنوان شاهد در دادگاه حضور داشت با شلومیت بارنی فارگو، مشاور حقوقی دفتر نخست وزیر در سال 2010 افشا شد. فارگو در این سخنان توضیح میداد که چطور چندین چمدان لباس کثیف در یک سفر رسمی خارجی به خشکشویی هتل داده شده و هزینه آن با اموال کشوری حساب شده است. 
همسر نتانیاهو در سال 2019 به سوء استفاده از اموال عمومی متهم شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
۰
۰
از نتانیاهو هم همین کار انتظار می رود حالا این دفعه لباس‌های سربازها شو هم میبره

نیازمندی ها