آشغال چینی! این عبارتی است که نیمار به کار برد تا اکنون به اتهام نژادپرستی با پرونده ای سنگین علیه خودش روبرو شود.
کد خبر: ۱۲۷۶۹۳۶

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از اینکه شبکه تلویزیونی «گلوبو اسپورته» برزیل مدعی شد آلوارو گونسالس به نیمار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال و مهاجم پاری سن ژرمن توهین نژادپرستانه کرده، باشگاه مارسی هم به اطلاع خبرگزاری رسمی فرانسه رساند که ستاره پاری‌سن‌ژرمن به بازیکن ژاپنی آن‌ها توهین کرده است. قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه خاطیان «لوکلاسیک» را مجازات کند و هنوز پرونده اتفاقات آن دیدار باز است. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که نیمار پیش از این ۲ جلسه به دلیل کارت قرمزی که دریافت کرد، محروم شد. گفته می‌شود نیمار، هیروکی ساکای بازیکن ژاپنی مارسی را «آشغال چینی» خطاب کرده و اگر این اتهام او اثبات شود شاید تا ۲۰ جلسه هم محروم شود که البته ۱۰ جلسه آن برای درگیری به آلوارو گونسالس خواهد بود. 

مارسی ادعا کرده تصویری از این صحنه در اختیار دارد که رفتار زشت نیمار را تایید می کند. این توهینی نژادپرستانه محسوب می شود و در صورت اثبات، ممکن است محرومیتی سنگین در انتظار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن باشد.

این در حالیست که امروز رسانه های برزیلی سعی در اثبات بی گناهی نیمار داشتند. رسانه Esporte Espetacular مدعی شد بعد از مشورت با متخصصان لب خوانی به این نتیجه رسید که گونزالس خطاب به نیمار از واژه "مونو" استفاده کرده که در زبان اسپانیایی معنای میمون می دهد. به هر حال به نظر می رسد هنوز پرونده جنجالی نیمار تمام نشده و ممکن است در روزهای آتی حکم جدیدی علیه این ستاره برزیلی و تکنیکی اعلام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها