رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی:

طرح مقابله با «خودروهای شوتی» کلید خورد / دستگیری ۱۷۰۰ قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۶۴۷۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق و کشف بیش از دو هزار و 98 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کشور خبر داد.

سرهنگ ستاد  جلال امینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا توسط خودروهای شوتی به مدت 72 ساعت در نیمه دوم شهریور ماه، با استفاده از امکانات و ظرفیت تمامی رده های انتظامی استان ها، در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح مذکور، بیش از 9 میلیون انواع کالای قاچاق به همراه 985 هزار و 751 لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی کشف و یک‌هزار و 734 متهم به قاچاق دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش دو هزار و 98 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا 922 دستگاه انواع خودرو توقیف و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

سرهنگ امینی در پایان ضمن تاکید بر عزم راسخ این پلیس در مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هموطنان خواست در صورت آگاهی از هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها